Ülkücü bıyıklı hatun

10 3 32
                                    

Y/N

Yine güne lanet alarmın cırlayışı ile uyandım. Günlük işlerimi halledip okul kıyafetlerimi giydim. Kirazlı lipbalmımı sürüp okula gittim.

Okula vardığımda en yakın arkaşım Tuana'yı gördüm, bana gülümsüyordu. Gülümseyerek el salladım, koşarak yanına gittim. "Kanka kimyacı okula gelmemiş bu arada." dediği şey ile sevinç çığlıkları atmaya başladım. "Ciddi misin!!? Çok iyi bir haber bu!!!! ALLAH'IM ÇOK TEŞEKKÜRLER!!"

6 saat sonra

"Y/N son ders mi bu?"

"Bilmiyorum ki Esra'ya sormalısın"

"Hadi ya, uyuyor galiba o."

"Of,,"

Arkadan gelen sese kafamı çevirdim.

"Fıstıklar son ders bu." Esmer keko çocuğun demesiyle gözlerimi devirdim. Ne demek tek kaş, ülkücü bıyıklı, ülkücü şahıslar dışında birisi bana fıstık der!??

"Tipim değilsin?" side eye atarak söylediğim cümleye karşılık bana tepki verdi "Ucube." ne demek bana ucube der ha???

"Sensin kolay gelsin." Atarlanarak söylediğim şeye karşı bana bön bön bakıyordu. Önüme döndüm, saate baktığımda çıkışa beş dakika kaldığını gördüm...

"Anne, ben geldim!" Salona doğru adımladığımda gördüğüm şeylerle şoka uğramıştım. Tek kaş, ülkücü bıyıklı, dip boyası gelmiş kızıl boyalı saçlarıyla beni süzen güzel bakışlı hatunu gördüm. "Kızımız da bu sanırım." diye konuştu ülkücü bıyıklı hatunum. "Olay nedir efendim?" Cilveli sesimle sordum. Babam cevap verdi sert ses tonuyla "Kızım, borcumuz var seni veriyorum. Ödenmiş olacak. "Ne, ne??" Şaşkınca cevap verdim, biraz yüzümü astım. Ama aslında çok da mutsuz değildim çünkü ülkücü bıyıklı hatun?? Mmmhh yeme de yanında yat. "Adı Kübra ükücü ocağı başkanı, babasıyla dedesinin de şirketleri var. Annesi ise otel sahibi. Kendisi ağır ülkücü o yüzden ülkücü ocağı başkanı olmak istemiş. Duyduklarımı hayranlıkla dinledim. Kesinlikle bu hatunla olmalıydım!! "Evet!! Evet evlenebiliriz  evet!!"

*

KIZLAR BEN NE YAZIYORUM BILMIYROJM DŞQLZŞQLSŞWMXL

Ulkucu ocagi baskani kubura daeguluyumbir kullanıcıdan bahset

nasil yazmisim kubura 😉😉😉

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ülkücü Hatunum - Kübüra İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin