Kapitola 3

9 0 0
                                    

Alis si začala psát s Johnem. Po čase co si psaly začali si být velmi blízcí. Začala se mu svěřovat i o tom že má deprese a že si ubližuje. Psali si každý den a Alis si začala uvědomovat že k Johnovi něco cítí. Proto se snažila zjistit kdo se mu líbí furt se ho ptala a vždycky byla nervózní že napíše jméno jiné holky. Jednou v noci 28.1.2023 to z něj konečně dostala. Byla to ona, ona byla ta holka co se mu líbila. Alis byla šťastná. Začali spolu chodit. Byla sobota takže měli ještě neděli než se uvidí. Oba se nemohli dočkat. Oba už se chtěli vidět. Přišlo pondělí a to pondělí bylo poprvé co se obejmuli. Podle Alis voněl jak čerstvě natrhané růže. Bylo to pro ní kouzelné.
Začali spolu bejt i na chodbě. Alis chtěla sním jít ven ale jeho rodiče ho nepustili. Byla zklamaná, je mu přece 15 musí ho pustit ven ne?
Ne Alis zjistila že ho nepouští ani s kamarády. Byla naštvaná na jeho rodiče ale i na něj. Mohl jim něco říct mohl prostě jít a neřešit to. Vždyť ji sliboval že pro ní udělá cokoliv. Tak proč by nemohl prostě utéct z domu?
Když spolu byly na chodbě nemluvili. Jediný co si řekli bylo "miluju tě". To bylo vše Alis to trochu štvalo ale nebyla schopná navázat konverzaci.

Ne znamená NeKde žijí příběhy. Začni objevovat