8

614 52 9
                                    

Kore/09:21




Artık evimdeydim. Yoongi ile yollarımızı tamamen ayırmıştık. Artık birbirimize iki yabancı olmaya karar vermiştik. Sanki hiç konuşmamış gibi.

Yatakta uzanmış bomboş tavanı izlerken Jungkook aradı. "Alo? Hyung!"

"Ne oldu?"

"Ayrılmadınız değil mi?"

"Ayrıldık. O da istiyordu zaten."

"Ne demek o da istiyordu? Anlatsana olanları."

Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım. Gözlerim dolmuştu ve sesim titremişti. "Ya biz Rusya'dayken arabadayız. Okuldan açıldı konu. Dedim işte benim Seoul'e taşınmam gerek üniversite için. Dedi ki tamam. Buraya kadar her şey normal. Sonra ben işte baya ısrar ettim gel evlenelim ben okulumu okurum cart curt... Israr etti sürekli. Olmaz dedi. Sonra ben daha da ısrar edince dedi ki olamaz, gerçekleşemez..."

Birden hıçkırarak ağlamaya başladım. Jungkook ise karşı taraftan beni teselli ediyordu. "Ağlama! Ben ararım onu. Yaparım yine sizin aranızı. Bir de cidden buna mı küstün?"

"SUS BE! Evlisin sen! Bücür! Anlamazsın. Ya bana demişti ki ilk başta... Seni asla üzmem, sana zarar gelse kendimi affetmem. Üzerime titriyordu ya! Ne oldu şimdi? İkimiz de göt gibi kaldık ortada!"

"Ben konuşurum onunla. Ağlama sen. Barışırsınız geri."

"Ben barışmam onunla!"

"Kapının önündeyim aç kapıyı. Yandım amına koyayım ne bu sıcak!"

"Ne ara geldin yaa?"

Telefonu kapatıp Jungkook'a kapıyı açtım. Yüzümü görür görmez sarıldı. "Ağlama!"

İçeri oturup dertlerimi dinledi. Terapi gibi çocuk... Ardından Yoongi'yi aradı. "Alo?"

"Ne var Jungkook? Uyuyordum."

"Bana bak sen niye üzüyorsun bu çocuğu? Bak ağlıyor!"

Jungkook'un kolunu çekiştirip telefonu kapatmaya çalıştım. "Kapat Jungkook. Bak uyuyormuş işte. Bırak uyusun."

Yoongi tartışmamızın arasına girdi. "Jimin de mi orada?"

"Burada. Ne oldu özür mü dileyeceksin? Dilesen iyi olur."

"Konuşabilir miyim?"

Kollarımı bağlayıp ağlayarak Yoongi'ye bağırdım. "KONUŞAMAZSIN! Küsüm ben senle. Pislik..."

Yoongi gülüp konuşmaya devam etti. "Biraz sinirli miyiz ne? Engelimi kaldır da konuşalım Jimin."

"Bak sadece konışmak için kaldırıyorum hee! Sonra tekrar engellerim. Ona göre!"

"Tamam. Öpüyorum seni."

"Hoşt! Aaa!"

Jungkook telefonu kapatıp kahkaha bastı. Bense o sırada Yoongi ile konuşmaya çalışıyordum.

---

Yoongi
Nasılsın?

Siz
Sayende bok çuvalı gibi

Yoongi
Özür dilerim
Ne istersen yaparım
Lütfen barışalım

Siz
Ben evlenmem senle
Kendine başka birini bul
Bu kadar
Artık tanımıyoruz birbirimizi
Tamam mı?
Bb.

The Mafia Is After MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin