Scara şanslı bir çocuktu. Ailesi gayet zengindi ve annesi o şehrin yöneticisiydi. Mor saçlı oğlan yakışıklıydı, herkes tarafından isteniyordu ama tek bir sıkıntısı vardı, asosyalliği.
Hergün sınıfa gider ya tabletini yada switch'ini çıkarır oyun oynardı. Hergün en az 5 aşk mektubu olmazsa olmazdı dolabında. Kalp kırmayı ve genelde soğuk davranmayı çok iyi bildiği için dedikodularda adı kalp çalan olarak geçerdi. (Benimde kalbimi çaldı yaaaa😫😫)
Scara'nın gözünden
Sabah annemin dürtmeleriyle uyandım ve bir iç çektim okula gitmesem ölecek miyim ki?
Hızlıca çantamı hazırlayıp kulaklığımı taktım, Bentomu ve swicthimi aldım. Yavaşça okula yürüyordum okulun başlamasına daha 45 dakika falan vardı. Yine de önceden varmayı seviyordum. Çünkü önceden varmak daha çok oyun demekti benim için. Sessiz ve sakince yürürken arkadan çalan Transgender şarkısıyla düşüncelere dalmıştım. O yüzden hem okula geldiğimi hem de bana çarpan şeyi ilk başta görmemiştim bile.Scara
Hey çocuk! Sen kimsin?(Tüm kalabalık o tarafa bakar)
???
B-ben mi? Şey ben...ben Kazuha Kaedahera(İlgi Scara'nın konuşmasına dağılır ve devam ederler)
Scara
Senin sınıfın ne bakayım?Kazuha
Ş-şey aslında ben bu okula yeni geldim..
Şuan kimseyi tanımıyorum, rica etsem bana yardım eder misin?Scara
......
Kunikuzushi Raiden, Scara da diyebilirsin.Kazuha
Teşekkür ederim Scara-Senpai!Scara
Pffft! Senpai mi? Aynı yaştayız aptal bana Senpai demene gerek yok. Sadece ScaraKazuha
Tabii, Teşekkürler ScaraScara
Hadi bakalım idareye gidelimNe kadar utangaç bir çocuk, sinir bozucu olsa da iyi birine benziyor..
Belki de artık bir devrimin sırası gelmiştir....Kapısında idare yazan odanın kapısına yaslandım ve sürekli gördüğüm Shenhe Hoca'ya baktım.
Shenhe
Oh. Scara daha okul başlamadı yine mi kavga ettin?Scara
Hayır bu sefer değil. Sana bir çocuk getirdim, yeni gelmiş ve sınıfını bilmiyor. Sana getirmem gerektiğini düşündüm.Shenhe
Çok güzel düşünmüşsün tatlım ama aldığın gibi geri götürebilirsin çünkü senin sınıfında! 😊Shenhe Hoca'nın söylediği sözlerle şaşırdım. Sınıflar başarıya göre sıralıydı ve bende en iyiler sınıfındaydım. Bu ödlek çocuk başarılı mıydı cidden? Bunları düşünmeyi bırakıp platin saçlı çocuğa döndüm, benden birazda olsa uzun duruyordu. Başımla ona merdivenlere doğru yürü işareti yaptım ,o da önüne döndü ve kucağındaki kitapları kontrol ederek yürüdü.
İki kat yukarı çıktıktan sonra sınıfa girdik. 10/A sınıfı. Sınıfa onunla beraber girmem büyük bir şok yaratmıştı. Kokomi noluyo diye bakıyor, Venti Xiao'yu sarsıp bizi gösteriyor ve Ganyu'da alkışlıyor, Hu Tao Yanfei'ye bir şeyler fısıldayıp duruyordu. Etrafa bakındım ve çocuğun oturabileceği bir yere baktım. Neden tek boş yer benim yanımdı ki?
Scara
Veeee tek boş yer benim yanım. Ee ne diyosun gelincen mi?Kazuha
Zorunlu..Hoca geldiği gibi Kazuha'yı yanımda görünce şaşırmıştı. Çocuğa benim yanıma geçmesin hepimiz yerine oturtturdu. Sınıf başkanını yanına çağırdı ve yoklamayı aldılar. Sonra da tanışma faslına geçirdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over💌
FanfictionScara bir oyun bağımlısı ve asosyal bir çocuktu. Sınıfta ona karışan yoktu ta ki o platin gelene kadar.. Smut✅(Smutsuz kitabım mı var ama lütfen) Angst✅