Geri basma

330 20 37
                                    

Scara vücudundaki ellerle daha da fazla utanıyordu..

Kazuha
Dün çok eğlendim aslında Kuni-chan~

Scara artık daha da utanıyordu, cidden nefesleri ağırlaşıyor, sesi kısılıyordu..

Scara
K-Kazuha, emin ol vücudumu sevmeyeceksin, l-lütfen deneme bunu yapmayı~

Scara'nın sırtını gittikçe açıyordu platin oğlan, onun çıplak derisine dokunmak baştan çıkarıcıydı,

Kazuha
Eğer tartaglia'ya izin veriyorsan bana neden vermeyesin? ~

Scara
B-Bak o nadir bir olay, seni ondan daha değerli olarak görüyorum, lütfen yapma...

Kazuha yavaşça elini oğlanın göğsüne götürdü, göğüs uçlarını sıktı, sonuçta iyi hissettiren noktaları dün resmen ezbere öğrenmişti, onun inlemelerini dinlemek platini daha da delirtiyordu. Tüm kontrolü kaybedebilirdi, bir anda onu durması için yalvaran birine dönüştürebilirdi ama yapmamak daha iyiydi. Tabii bilin bakalım ne yapmayı seçti?

Smut
(Evet dostum
çocuğu gider ayak sikmeyi seçti)

Dikkatlice oğlanın formasını çıkardı, ve vücuduna baktı. Yaralarla doluydu ama kızların dediği gibi, gayet ateşli bir göğüse sahipti.

(Hani gel abi götümü sik cinsinden)

Kazuha
S-sen cidden çok güzelsin, şu vücutla her kızı altına alabilirsin Kuni-chan~

Scara
Yapacağın şeyi yap ve bitirelim Kazuha..

İstemiyor gibi dursa da içindeki tutku onu delirtiyordu, yavaşça altındaki şortu ve boxer'ı aşağı çekti

Scara
H-Hadi yap yapıcağını~

Kazuha yavaşça elini oğlanın deliğine götürdü ve elini içine itti..

(Keşke Doumada bana ya- dostum bunu gerçekten söylemeyeceğimi biliyorsun... Ama hala cümlenin devamı getirebilirim😏)

Kazuha
Islaksın, hemde fazlaca ıslaksın~
Yoksa seni tedavi ederken vücuduna dokunmamı seviyor musun? ~

Scara rahatsız olduğunu gösteren hafif bir inilti çıkardı, parmak hareketleri nedeniyle fazlaca ıslandığı doğruydu.. Ama itiraf etmeyeceği açıktı, onun yerine küçük bir inilti çıkardı.

Scara
Mhmn~ S-sen bunu yapmayı nerden öğrendin? ~

Kazuha
Bilmem, acaba nerden? Kesinlikle her akşam kuzenim tarafından hentai izlemeye çağrılmıyorum~ (Niwa senin taa amına...)

Ufak bir smug smile attı Scara'ya, bu tür şeylerde çok eğleniyordu. Parmağını üçe çıkardı ve daha derine ittirdi, Scara'nın göz bebekleri küçüldü ve oğlana daha fazla yapıştı.

Scara
B-Bu konuda fazlaca iyisin, sadece h-hentai bunu bu kadar usta yapmaz~

Kazuha
Ne düşünüyorsun? Sence neden iyiyim? ~

Parmaklarının hareketlerini daha da  sertleştirdi ve çocuğun yüz ifadelerini izledi, cidden baştan çıkarıcıydı. Herkesin altına yatmak istediği çocuk şimdi altındaydı.

Scara
A-Ah!~ H-hareketlerini sertleştirirsen daya-

Kazuha
Hmn? Duyamadım~

Scara ağzını kapıyordu, inlemek en son istediği şeydi. Çünkü İnlerse platin saçlı daha da azdıracağını biliyordu. Kazuha nazikçe oğlanın elini ağzından çekti ve çıkarttığı sesleri dinledi.

Kazuha
Sesin bana huzur veriyor~

Platin saçlı oğlan tekrar sakince yanaşıp çocuğu öpmeye başladı ve dilini ağzında gezdirdi. Scara hala inliyordu, taki telefonu çalana kadar, hızlıca telefonu elini aldı ve kim olduğuna baktı.

Scara
Kazuha, X-Xiao arıyor~B-biraz beklersen

Kazuha
Hm hm aynen~

Scara hemen telefonu açtı, konuşup kapatacaktı ama beklediği gibi olmadı. Kazuha oğlanın pozisyonunu yüz üstü sıraya yatacak şekilde yaptı ve içine girdi. Scara fazlaca inlemişti bu hareketine ve evet, telefon açıktı.

Xiao
Scara iyi misin? Sesin pekte iyi gelmiyor...

Scara
B-ben iyiyim yok b-bişeyim~
Ah- şeyy! Sınıftayız ama Kazuha b-bana pansuman yapıyor, gelmenizi ö-önermem! ~

Xiao
Tamam? Venti seninle konuşmak istiyor bu arada, telefonu veriyorum.

Sinsi bir kahkaha duyuyordu Scara, ventiydi bu

Venti
Hey Kuni! Bil bakalım neyi biliyorum~

Scara
S-senden saklıyacak birşeyim yok

Venti
Kimin sınıfa ses kayıt cihazı koymayı akıl ettiğini bilmek ister misin? ~

Kazuha telefone yavaşça eline aldı

Kazuha
Venti harika şakalar yapıyorsun, ama bu bana işlemez, okulda olan herşey okulda kalır ve siz dışarıdasınız ve harika bir derecede kalın duvarlı bir okula sahipiz ancak konışmalarımızı kapıdan duyabilirsin

Scara
K-Kazuha~ Y-yavaşla~

Kazuha
Anladın mı?

Venti
Hay amk her boku da bilme, kapatıyom.

Kazuha yüzündeki gülümsemeyle çocuğun saçlarını karıştırmaya devam etti ve Venti'ye bilmiş bir görüşürüzü bastı. Hala inlemelerini dinliyordu, ve onu daha sıkası geliyordu.  (Şöyle amına koysam vibeları)

Kazuha
Çok şirinsin~

Elini omurgasından aşağı indirerek belini kadar getirdi ve sakince tuttu.

Kazuha
Sana dayanamıyorum~
Her gün bu güzel vücutla etrafta dolaşıyorsun ve sadece Tartaglia'ya izin veriyorsun, bu haksızlık Scara~

Scara
S-sadece bitir şunu da gidelim~

Kazuha
Belki bitiririm bilki bitirmem? ~
Kim bilir değil mi Scara-chan? ~

Scara hızlıca oğlanın tişörtüne yöneldi ve çekiştirdi.

Scara
Bırak şunu! ~

Kazuha aniden durdu ama ne oğlanın saçını karıştırmayı bıraktı ne de içinden çıktı. Omuzlarından kaldırıp onu kendine doğru çekti ve boynuna yapıştı. Derin izler bırakarak devam etti ve köprücük kemiğini hafifçe yaladı.

Kazuha
İşte şimdi gidebilirsin~

Kazuha gömleğinin düğmelerini ilikledi ve çocuğun içinden çıktı. Scara rahatlamıştı.

Scara
Yapma dediğim ne varsa yaptın amk Kazuha

Kazuha
Sadece eğleniyordum~

Annem wattpadi sildirdi, bende harika bir şekilde iconunu ve adıno değiştirip başka bir uyguluma yaptım, annem zaten telefonumu kontrol etmediği için safeiz!!! Bölüm yazmayı da unıtmuşum zaten amk, 720 kelime smut oldu, çok erotik oldu ya, özellikle aradaki notlarım muah ameyzing🤌🤌🤌
Neyse ben götü kollayamadım siz kollayın arkadaşlar 💖💗💕💗💗💕💗

Game Over💌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin