!Smut! +18
Scara hafifçe masanın üstüne yattı ve Kazuha'ya arzu dolu gözlerle baktı. Eli yavaşça Kazuha'nın boynuna ilerledi ve onu daha yakına çekti.
Kazuha
Üzgünüm Scara-chan~
Ama bugünlük bu kadar yeter.Scara
Ahhh? ~ Hadi ama ufak bir raunt bile olmaz mı? İnan çok sürmez!Scara yüzüne yapmacık bir üzüntü taktı, şirin bakışlarını takındı ve yavaşça göğüs kafesleri birbirine değene kadar yaklaştı.
Scara
Arkadaşının isteklerini geri çevirmeyeceksin değil mi? ~Kazuha ciddi ve yüzsüz bir ifadeyle baktı, sonra yüzüne eklenen sırıtışla oğlanın yönünü değiştirip masaya dayadı, kalçası kasıklarına yakın olacak bir şekilde.
Kazuha
15 dakikan var sonra Venti'ye kendini affettirmek için birşeyler ısmarlamam gerek.Kazuha hızlı ve sert bi hareketle kemerini açtı. Scara'nında altındaki boxeri sıyırıp hiç uzatmadan içine girdi. Hızlıca ileri geriye başlamıştı ve elini Scara'nın sırt kısmında tutup daha fazla masaya bastırdı. Koyu saçlı oğlanın inlemeleri kesinlikle baştan çıkarıcıydı.
Kazuha
Evet, istedipin bu muydu sürtük? ~
Eminim Childe daha iyi yapıyordur.Scara
O-onu bu işe karıştırma... Saçma... Ç-çok saçma~Scara biraz daha inledikten aonra yeterli olduğuna karar verdi, ağzımda bir şeyker geveleyetek durmasını söylüyordu platin'e.
Ki Kazuha daha da hızlandı, Koyu saçlı oğlanın inlemelerine aşık olmış gibiydi. Sadece onu dinliyor ve hafid kıkırtılar çıkarıyordu. Belli bir süre sonra durdular, Scara zevkten dudağını ısırmış ve etrafı yapışkan beyaz sıvıyla kaplanmıştı. Kazuha sırıtışını korudu ve üstünü toparladı, Scara'ya bir mendil uzatarak o sırıtışı normal ve şirin bir şeye dönüştürdü.Kazuha
Al bakalım Kuni-chan, eminim ki ihtiyacın olur. Toparlandığında gelirsin biz kantindeyiz!Dedi ve çıktı, oğlanı o şekilde bırakıp çıktı. Scara nefes nefeseydi, kendini sakinleştiremiyordu. Beş dakika sonra oda çıktı boş müzik atölyesinden, sınıfa doğru ilerledi. Biraz oyun oynayacaktı ve kafa dağıtacaktı her ne kadar kalçası ağrıyor olsada oturdu ve eline switchini aldı. Sınıfta Kokomi Hu tao ve Yoimiya vardı, klasik konuşmalarını yapıyorlardı. Kapşonla giren Scara'yı farketmediler bile.
Yarım saat boyunca oturdu ve zilin çalmasını bekledi. Sonunda zil çalmıştı ve ders başlıyordu, gram umrumda değildi dersin ne olduğu, sadece son 3 ders kaldığını düşünmke onu rahatlattı. Ders biyoloji idi. Kamisato Ayato, yani sınıf öğretmenlerinin dersi. Bay Kamisato sakin bir insandı, genellikle kızmaz ve tatlı sözlerden yana olurdu. Sınıfa her zamanki ifadesini takındi ve girdi.
Ayato
İyi öğlenler çocuklarım! Bugün nasılsınız bakayım?Herkes iyiyiz Bay Kamisato diyetek cevap verdi. Kazuha ve diğerleri geç kalmıştı ve buda pek kötü bir durun değildi aslında, Ayato kızmazdı daha önce dediğim gibi.
Ayato
Kazuha, Venti ve Xiao nerede çocuklar?Ganyu
Büyük ihtimalle geç kaldılar Sensei...Ayato
Oh. Tamam, gelince bakarız. Şimdi lütfen defterlerinizi çıkarın sevgili çocuklarDiye seslendi sevimli bir tebessümle ve tahta kalemini alıp konu başlığını attı, yaklaşık on dakika sonra arananlarımız kapıya vurarak içeri girdi. Kazuha yüzüne mahçup bir ifade takmıştı, yavaşça eğilerek selamladı öğretmeni ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game Over💌
FanfictionScara bir oyun bağımlısı ve asosyal bir çocuktu. Sınıfta ona karışan yoktu ta ki o platin gelene kadar.. Smut✅(Smutsuz kitabım mı var ama lütfen) Angst✅