~1~

111 8 30
                                    

-JISUNG-

-Hivatalosan is vége a Maniac tournak! Következő alkalommal ígérjük hogy mindenhova elmegyünk!- szólt a mikrofonba vezetőnk Chan. A színpadról le is mentünk de még egy utolsó szóra vissza fordultam.
-Szeretünk titeket STAY-ek!- kiáltottam miközben egy szívet mutattam.
-Gyere Jis- kezdett el húzni Lix

Az öltözőkbe vissza értünk, mindenki a sminkjétől és a már tele izzadt ruháktól vált meg, ez alól én sem voltam kivétel. Későn értünk vissza a szállásunkra ezért mindenki már a fürdeni ment és aludni. Bár az alvás rész alól Chan kivétel volt mert a következő comebackon dolgozik.

Lassan le fürödtem és ki is szálltam a zuhany alól mikor egy kopogást hallottam az ajtón.
-Vagyok- szóltam ki
-Jis jössz az afterpartyra ugye?- mondta kicsit hangosabban Minho
-Persze hogy megyek-vágtam rá egyből
-Én is így gondoltam- majd hátat fordított és elsétált

Ha te kérdezed még a holdra is elmegyek érted.

Nem mindenki jött hisz nagyon kifáradtunk de legalább egyrésze a bandának jött. Egyedül Chan és Changbin nem jött. Az nem titok hogy mindenki ivott nem is keveset. Szerintem Jeongin ivott közülünk a legtőbbet, szerintem éppen azt hiszi hogy valami hold körüli úton van mert körbe-körbe sétál(?), jó inkább esedezik. Hyunjin valami roblox féle táncot jár (nem is értem hogy egy main dancer miért így táncol), Félix meg el van magában ahogy látom. Én meg Minhoval beszélgetek, semmi különösről egyébként de mégis jó beszélgetni vele.

Valahogy az ajkai nagyon vonzóak lettek, és vágytam hogy sajátjaimon érezzem de nem szabad mert nem meleg, bár ezt meg kérdőjelezem azok után hogy mindegyik tag fenekét előszerettel csapkodja, meg miután bejelentetűk hogy "házasok" vagyunk. A STAY-ek nagyon shippelnek minket amit nagyjábol megértek de már a Staff is kezdi, minden videónál Minhoval valahogy interaktálnom kell mert az van a scriptben.

Seungmin nem ivott sokat, és ahogy láttam nem is volt hangulata hozzá ezért fogta magát és elsétált. Nem tudom hogy hova de szerintem aludni. A hangulat jó volt, Jeongin meg egyszer lehányta az egyik asztalt, csinált még pár hülyeséget mint például egy nővényel táncolt mert azt hitte hogy az Felix. Majd valahonnan szerzett egy mikrofont ( szerintem a stafftol) és el kezdett karaokezni, de hogy az minden volt csak nem koreai. Egy idő után Felix ágyba dugta és szerencsére el is aludt, vagyis azt hittük. Azzal a delfin sikításával lepett meg minket...

Hajnalkor már mindenki ágyban volt, szerencsére. Holnap szabadnapunk lesz, aminek mindenki kifejezetten őrül. De szerintem Jeongin a legjobban mert nem hiszem hogy bírta volna a próbát másnaposan.

-Jó reggelt- köszöntem a már kint reggeliző Felixnek és Changbinnak
-Hát te is élsz még- viccelődött Changbin a kinézetemre utalva. Persze hogy nem a legcsodálatosabban nézek ki így reggel kilenckor, karikás szemekkel és enyhén másnaposan.
Válaszul csak hümmögtem.
-Jeongin amúgy már ébren van?- néztem Felixre választ várva
-Remélem még nem, nem akarom hallgatni hogy menyire fáj feje másnaposan.

Én is le ültem reggelizni, ami eléggé jól esett. Amikor a tányért a mosogató gépbe akartam helyezni egy csattanást éreztem a hátsó felemen. Ki más lehetne mint Minho.
-Neked is jó reggelt- nézek rá a reggeli kómás fejemmel
-Bocsi de ezt az alkalmat nem hagyhattam ki!- mentegetőzik
-Aha mindig ezt mondod, na de ez az én fenekem úgyhogy hagyd békén
-Majd meglátjuk- kacsint rám és elsétál

Lee Minho tudod te mit teszel velem? Mert az a baj hogy én sem pontosan, de megállhatnál mert nem akarom hogy ez az érzés tovább maradjon velem..

————————————-
Na hellooooka, tudom hogy a Legjobb harcosok ficit kéne folytatnom de most inkább egy új fici jön. Igérem hogy még a szünetben folytatom mert szeretném folytatni nagyon csak nincs ötletem hogy hogy írjak meg egy rész úgy hogy nem sietném el. Na de ezt a ficit nem tervezem hosszúra de még nem tudom hogy mit hoz a jövő. Na de addig is jó reggelt/estét, attól függ hogy mikor olvasod.

Its different || minsung ffWo Geschichten leben. Entdecke jetzt