~JISUNG~
-Amúgy is fölöslegesen mondom mert úgysem állsz le-néztem rá
-Pontosan, fölöslegesen mondod-vigyorodik el
-Haha nagyon vicces- ahogy ki mondtam hátat fordítottam és vissza mentem a szobámba.
Jó a csapkodáshoz már hozzá szoktam de az hogy bele markol, és hogy csak az enyémbe...Minho bármit csinálsz egyre jobban szeretlek, de neked erről fogalmad sincs.
Mivel semmi tervem nem volt mára a laptopomon be kapcsoltam egy animét, nem mást mint az Another ( író: aki nem tudja ez egy horror anime, és nem nagyon fogták vissza magukat a készítők, ha szereted a horror animéket nagyon ajánlom), még nem láttam de érdekesnek tűnik.
Már az első rész végig néztem amikor valaki, khm Minho be jött.
-Uuu~ mit nézünk?- huppant le mellém
-Horror anime- vigyorogtam rá
El indítottam a következő részt, egy idő után feltűnt hogy Minho szét unja magát.
-Mit akarsz csinálni?- kérdezem ahogy lehajtom a laptopom
-Miért kapcsoltad ki?- néz rám értetlenül
-Látom hogy nem köt le
-De miattam nem kellett volna ki kapcsolni-nyafog
-Na de mit akarsz csin- nem tudtam végig mondani mert egy csattanást hallottunk kintről.Mind a ketten ki szaladtunk, kiderült Changbin megpróbált sütni de nem tudom hogyan eltörte a sütőt.
-Changbin ez meg mi a?- nézett rá Hyunjin
-Meg tudom magyarázni-mentegetőzött
-Na halljuk- tette keresztbe kezeit Hyunjin
-Ő... Seungmin volt- szalad el
Mind röhögésben törtünk ki, Hyunjin még a földre is le került.-Mi voltam én?- jön be kómásan Seungmin
Emiatt még jobban nevettünk, szegény nem értette[MÁSNAP]
Ma az új comebackunkon dolgozunk. El mentünk reggel a táncot gyakorolni, ami mellesleg mindenkinek jól megy. És este megyünk új sütőt venni a tegnapi incidens miatt. Most meg fotózásra megyünk. Mint mindig két kocsival megyünk. Én Changbinnal, Felixel és Jeonginnal megyek a másik kocsiban meg van Minho, Hyunjin, Chan és Seungmin.
Mikor oda értünk a sminkünket elkészitették, és át is öltőztünk. Először csoport fotózás volt és utána jöttek a solo fotózások. Viszonylag hamar le tudtuk. Mikor a dormba vissza értünk gyors többen megvacsiztunk. Chan és Changbin mentek el sütőért nemrég.
Gyors mindenki lezuhanyzott és elment aludni.
Mikor már majdnem el aludtam éreztem hogy valaki megpuszil, biztos megint Chan osztogatja a jó éjt puszikat. Hamar elnyomott az álom.Reggel mikor fel keltem ki mentem reggelizni, az asztalnál egyedül Chan volt.
-Chaaan- szaladtam oda hozzá- te adtál tegnap jó éjt puszit ugye?
-Miről beszélsz Jis? Changbinnal csak egy körül értünk vissza, azaz nem nem én adtam
Ettől tátva maradt a szám.Jisung ne gondolt túl, biztos hogy nem ő volt, biztos csak Lix játszadozott, nem lehetett Minho.
——————————-
Na ezt a részt is befejeztem. Lehet hogy még nem annyira érdekes de megpróbálom minél érdekesebbre csinálni. Amugy eddig mi a véleményetek róla?
YOU ARE READING
Its different || minsung ff
FanfictionShippek> >minsung >hyunllix Kezdtem: 2023.04.05 Befejeztem: