~JISUNG~
-Igen leszek- ugrottam a nyakába
-El mondjuk a többieknek?- kérdezte
-Nem tudom, mi van ha kiderül?
-Már eltelt több mint 3 év a debutálásunk után szóval nem lenne baj- probált nyugtatni[...]
Már kb 1 honapja vagyunk együtt, és már a banda is sejti hogy mi van. Most vagyunk world touron , végre mentünk Európába is. A fanok észre vették hogy más a helyzet köztem és Minho közt, a tagoknak meg tuti le esett hogy mi van. Szünetünk volt ezért a backstagen pihentünk. Minho mindent leszarva nyomott egy puszit ajkaimra.
-Há-Há tudtam- üvöltött Changbin
-Tudom- válaszolt Minho
-Jyp tudja?- nézett ránk kérdően Chan
-Igen- bólintottamItt volt az ideje vissza menni a színpadra, lassacskán vissza sétáltunk. Hellevator végén interaktáltunk a fanokkal, Chan elcsitította az egész arénát. Én meg Minho el voltunk a saját kis világunkban, mikor meghallottuk hogy egy fan azt mondja hogy " Minsung csókoljátok már meg egymást" , nem tudom mi ütött belém de lábujjhegyre álltam és egy rövid csókot nyomtam Minho ajkaira. Nem is kellett több, az aréna el kezdett visongani.
[...]
Vissza értünk a szobákba, és mivel touron vagyunk mindegyik hotel szobában 2 ember van, én persze Minhóval vagyok amit nem is bánok. Minho el ment le zuhanyozni, addig én kerestem valami film szerűséget. Kb 20 perce van bent és semmit nem lehetett eddig hallani. El kezdtem érte aggódni hogy valami történt, inkább be kopogok.
-Minho?- kopogtam be
Válaszul semmit nem kaptam ezért be mentem, és nem erre számítottam. Minho a habbal teli kádban alszik. Milyen aranyos.-Drága kelj fel- rázogattam
Kezdett már ébredezni de vissza akart aludni.
-Minho siess mert én is szeretnék fürdeni- szóltam rá
-Akkor gyere be ide- csuszott hátrébb a kádban
-OkésGyors le vettem minden ruhám és Minhonak háttal be ültem elé, mire ő átölelt. Közelebb húzott magához és ennek eredménye képpen a tagja a fenekemhez ért, jó most lehet hogy rosszra gondolok de elképzeltem hogy mivan ha... sajnos ennek hatására a kicsi Jisung el kezdett éledezni.
-Minho- néztem rá
-Igen?- puszilt a hajamba
-Van egy kis baj
-Na és mi?- nézett rám kérdőn
-Túl közel vagy és- nem tudtam folytatni mert a szavamba vágott
-Értem, akarod hogy segitsek?-vigyorgott rám perverzen.————————-
Tudom itt köcsögség abba hagyni de éppen matekon ülök ugyhogy nem lenne jó ha a tanár látná hogy mit írok. Amugy igérem hogy a Legerösebb harcosok ficit most hétvégén folytatom. Ezt is akarom még ma délután folytatni de megprobálok mindenképpen hamar hozni a részeket.
YOU ARE READING
Its different || minsung ff
FanfictionShippek> >minsung >hyunllix Kezdtem: 2023.04.05 Befejeztem: