Chapter 4

1.7K 17 0
                                    


Baby_Fucker Když nezkusím, nevím.

Pink.skirt<3 Tak to zkus. Ochutnej mě a pak si mě vem pěkně tvrdě, nemám rád vanilku.

Baby_Fucker Tady má někdo správné choutky, moc rád ti vyhovím, ale pořád nevím s kým si píšu, Dirty Boy.

Pink.skirt<3 Do prdele, my mind is so kinky right now a říkej mi jak chceš,ale moje jméno je zatím moje věc, ale ty MBM mi můžeš říct něco o sobě.

Pink.skirt<3 Nechceš mi koupit vibrátor. Ten můj se rozbil.

Baby_Fucker Co ho nahradit něčím lepším.

Pink.skirt<3 Poslouchám Daddy.

Baby_Fucker Něco mnohem lepšího, něco mého.

Pink.skirt<3 Hádej co teď dělám Daddy.

Baby_Fucker Hádám, že máš ruce tam, kde by měli být teď moje.

Pink.skirt<3 Ne tam je má můj přítel. Je velmi divné si při tom psát s tebou. Jsem to, ale zvrhlé dítě.

Baby_Fucker You are a really kinky boy.. ale co tě to láká být tady se mnou, místo s ním.. byl bych lepší, že ano?

Pink.skirt<3 Ano jsem si jistý, miluju svoje kinky Daddy issues, ale Harry je nemá rád, ale sex je k mému životu potřebný a tak se musím obejít bez toho.

Baby_Fucker Harry? Jakej Harry?

Pink.skirt<3 Vážně tě z celé mojí zprávy zaujalo tohle, ale odpovím ti je to kluk s největším ptákem co jsem kdy viděl, představuji ti Harry Stylese.

Sexting Be Like..Kde žijí příběhy. Začni objevovat