Baby_Fucker Zayne? Prcáš radši se mnou, nebo s Haroldem?
Pink.Skirt<3 Neptej se mě na to.
Pink.Skirt<3 Ale řekl bych, že s tebou, ale je to vůči Harrymu hnusné.
Pink.Skirt<3 Ale přijde mi, že se k sobě více hodíme.
Pink.Skirt<3 Protože máme stejný sexuální choutky a to se mi líbí.
Baby_Fucker Můžu pro tebe přijet? Chybíš mi.
Baby_Fucker Tedy ne, tvůj zadek mi chybí..
Pink.Skirt<3 Já vím, že můj zadek chybí všem. Takže přijeď, taky mu chybíš.
Baby_Fucker Mám doma ještě zbytek nějakýho matroše, dáš si taky?
Pink.Skirt<3 O můj bože, joo.
Pink.Skirt<3 Víš o tom, že jsem ještě relativně pod zákonem?
Baby_Fucker Vím co tím včechno riskuju.. ale rád se dívám na to, když se sjetý dusíš mým pérem.
Pink.Skirt<3 Miluju ten pocit.
Baby_Fucker Nevím, jak to kurva děláš, ale když jsi sjetý, tvůj dávicí reflex je úplně nulový.. a to mě dělá tvrdým už teď.
Pink.Skirt<3 Jaký matroš si vzal, doufám, že nějaký kvalitní. Pamatuješ si, že když jsem sjetý, tak melu úplný kraviny.
Baby_Fucker Mám tu něco od kámoše, ale můžu tě ujistit, že on by mi nic nekvalitního nedal, na to si až moc váží těch prachů, co do toho cpu. Mimochodem já moc rád poslouchám když mluvíš.. ať už jsi sjetý nebo ne.. pravda, že teorie o tom, že Donald Trump prcá Obamu mě trošku zaskočila..
Pink.Skirt<3 O můj bože, to jsem řekl. Neřekl jsem něco o tom, že Putin prcal Zelenskyho a pak mu už nedal, tak začala válka a nebo jsem to neříkal tobě, ale někomu jinému.
Baby_Fucker Joo, to jsi říkal taky.. a skončilo to tím, že jsi názorně ukazoval jak se snažil ho udobřit orálem.. :D
Pink.Skirt<3 Těším se na tebe, tvůj matroš a Big Kinga.
Baby_Fucker Já taky Dirty Boy, už jedu..
ČTEŠ
Sexting Be Like..
Fanfiction15+ Spolu-autor: @AsliWinstrom "Jestli je úžasný, tak to s ním nebude lehký. Pokud je to s ním lehký, tak není úžasný. Pokud za to stojí, tak to nevzdáš. Pokud to vzdáš, tak za to nestojíš ty. Pravda je, že ti všichni ublíží. prostě musíš najít toh...