Chapter 27

377 8 0
                                    

Baby_Fucker Jsem v sexshopu, nějaké přání?

Pink.Skirt<3 Chci ten největší vibrátor, co mají. Hledej podle svojí délky.

Baby_Fucker To mi lichotí a dobře beru..

Baby_Fucker O můj bože, oni tady mají vibrátor na dálkový ovládání..

Pink.Skirt<3 A Ještě pouta, růžový..

Pink.Skirt<3 To je jak autíčko, to chceme.

Baby_Fucker Ahh, to bude geniální, až si budeš vykračovat někde na veřejnosti a já tě budu moc ovládat, jak levnou děvku.. ah, kurva do bude dokonalé.

Pink.Skirt<3 Na veřejnosti spolu nebudeme, je to moc jako pár, ale doma to vyzkoušet můžeme.

Baby_Fucker Hej babe, jakou máš velikost sukní? Mají tu úplně úžasnou průhlednou.. úplně tě v ní vidím.

Pink.Skirt<3 S

Baby_Fucker Lubrikant jahodovej, nebo banánovej?

Pink.Skirt<3 Není tam se třpytkama?

Baby_Fucker Ano se zlatýma, beru ho.. wtf- to dildo tady je velký jak moje hlava :DD

Pink.Skirt<3 Ouu.. to nutně potřebuju, prosím kup mi ho a udělám pro tebe cokoliv. I když asi by stačila tvoje hlava v mé prdeli, že..

Baby_Fucker To by tě moc natrhlo a to fakt nechci.. Jak moc tě vzrušuje latex?

Pink.Skirt<3 Mám jeden obleček doma, ale nikdy si ho už nevezmu, je to odporné..

Baby_Fucker Uděláme z tebe roztomilou kočičku.. mají tady ouška s análním kolíkem jako ocásek, jak se začíná projevovat zoofilie?

Sexting Be Like..Kde žijí příběhy. Začni objevovat