giriş

4.3K 214 16
                                    

Genç çocuk önünde duran kitaplara baktı. Hepsinin içleri boştu ve sınav haftası başlamak üzereydi. Bu sefer cidden batırdığını hissediyordu.

Bu dönem bu derslere gitmeme işini çok fazla abartmıştı. Normal antrenmanların dışında okulu asıp sistemde izinli gözüktüğü günler fazlaydı. Neyse ki devamsızlıktan kalmıyordu ama bu gidişle sınavlarda bir şey yapamayacağı için kalacaktı.

Arkadaş grubu pek de iyi sayılmazdı. Hatta sınıflarında ders dinleyen az kişi vardı. Bu da sınıfın sürekli olarak maçlara gitmesinden kaynaklıydı. Voleybol, basketbol ve futbol takımlarının oyuncularının çoğu buradaydı ama onlar akıllılık edip düzenli olarak notları alıp derselere de çalışmışlardı. Altay zamanında bunu yapmadığı için derin bir sorumsuzluk duygusu içindeydi.

Yarın yapılacak tarih sınavı için yaklaşık 90 sayfadan sorumlu olduğunu öğrenmişti.

Son çaresi olarak telefonuna baktı. Artık bunu yapmak zorundaydı.

A şubesindeki okul üçüncüsü çocuğa yazmalıydı. Tek şansı oydu.

Birinci ve ikinci ona günahlarını bile vermezdi. Gerçi üçüncünün de notlarını vereceği meçhuldü.

Zar zor bulduğu numarasını rehbere kaydedip mesajlara gitti.

Altay
Selam|
Sel|
S|

Nasıl giriş yapacağını bilemiyordu. Sıkıntıyla ofladı. Sonra en kötü notları vermeyeceğini kabullenerek yazmaya başladı.

Altay
Merhaba
Ben Altay Bayındır, E şubesindeki
Antrenmanlar yüzünden derslere giremedim
Bana tarih notlarını atma şansın var mı?
Kusura bakma rahatsız ediyorum ama
Çok zor durumdayım
Ne istersen yaparım
Lütfen müsait olduğunda mesajıma geri dön

[iletildi 2.45pm]
[görüldü 4.15pm]

•••

•••

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
çoban yıldızı, alkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin