Ne yapacağımı bilemiyorum. Seungmin ve jeongin aynı kişiden hoşlanıyor ve bunu bir tek ben biliyorum. Küsecekler ve hayatı bizede zindan edecekler. Ne diye şu hyunjinlerle arkadaş olduk ki bok vardı sanki. Bu düşünceler ile uyuya kalmıştım. Sabah kalkıp hemen hazırlandım ve durağa gittim. Olivia için annem servis ayarlamıştı bende otobüs ile gidiyordum. Okula varınca jisung yanıma koştu.
"Felix! Felix!"
Nefes nefese yanıma geldi.
"Woojin geri gelmiş"
"hasiktir"
Woojin benim zorbamdı. Lanet olası pislik. Okuldan atılmıştı fakat -torpille- geri gelmişti. Bir zamanlar ondan hoşlanıyordum ve bu yayılınca bana hakaret edip şiddet uygulamaya başladı. Ondan soğumuştum fakat hala kötü davranıyordu. Pislik. Korkarak sınıfa çıktım. Hyunjin yanıma geldi.
"Felix terliyorsun iyi misin?"
"E-evet"
Sırama oturdum ve ders başladı. Soğuk soğuk titriyordum. Hoca fark etti ve yanıma gelip kulağıma fısıldadı.
"Felix iyi görünmüyorsun lavaboya gitmek ister misin?"
"Y-yok sağolun"
"İstediğin zaman izin almadan gidebilirsin, her ne için korkuyorsan sakin kalmalısın"
Kafamı salladım. Bir süre sonra zil çaldı. Lavaboya gittim ama kimse gelsin istemedim. Onları yanımda görürse hiç iyi olmaz. Elimi yıkarken içeri biri geldi. Aynadan bakınca bunun woojin olduğunu gördüm. Piç gülüşünü yüzüne takıp bana doğru gelmeye başladı ve yakama yapıştı.
"BİR DAHA KARŞIMA ÇIKMA DEMEDİM Mİ SANA?"
Gözlerimin dolması onu eğlendiriyordu. Fakat oldukça sinirliydi. Beni duvara itti hala yakamı bırakmıyordu. Kafam sertçe duvara çarptı ve gözümden bir damla yaş süzüldü.
"SENİN GİBİ İĞRENÇ KİŞİLER ÖLMELİ İNTİHAR ETSENE ÖLSENE PİSLİK SENİ! SENDEN TİKSİNİYORUM! GEBER PİÇ! BABASIZ PİÇ SENİ!"
Bunları söylerken Bedenimi sarsıyordu ve kafam şiddetlice duvara çarpıyordu. İlk yumruğunu yüzüme geçirdi ve hızını alamayıp ikincisinide...üçüncü...beşinci sonu gelmeyen yumruklarının ardından beni yere fırlattı ve beni tekmelemeye başladı ben acı ile kıvranıyorken o bana küfür ediyorudu. En sonunda ise temizlik suyunu başımdan aşağı döktü. Ağlıyordum ve titriyordum. Canım yanıyordu. Burnumdan durmadan kan geliyordu. Karnıma çok darbe almıştım ve istemeden midem bulandı. Kovayı alıp içine kustum. Sesim duyulmuş olmalı ki biri geldi ama gözümü açamadım.
"FELİX FELİX TANRIM KİM YAPTI BUNU SANA"
Bu jisungun sesiydi.
"Woo- (hıçkırık) w-woojin"
"HYUNJIN ÇABUK GEL TANRIM NOLDU SANA! BU? BU KOVADA KANLA KARIŞMIŞ KUSMUK VAR!
"F-felix"
Hyunjin bu halimi görmemeliydi. Üstümde kirli su kusmuk ve kan vardı benim bu halimi umursamamaksızın beni kucakladı ve soyunma odasına götürdü. Jisung jeongin ve seungminde bizimle gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bravery //Hyunlix\\
Fanfiction"Doğruluk mu cesaretlik mi?" "Cesaret!" "Tatlı bulduğun kişiye yaz o zaman" Yan shipler: jeongbin, chanmin, minsung