7-Felix will be mine

68 6 0
                                    


Misafirler yavaş yavaş gidiyordu. Olivia ile tanışmıştık ilk başlarda ne kadar nefret ettiysemde artık onu seviyordum.

"Hyunjin beni kucağına alır mısın nolurr"

"Hemenn"

Felixi kucakladım ve arabaya gittik. O sırada Olivia evde eşyaları topluyordu. Onu ön koltuğa bıraktım ve yüzüne yaklaşıp çenesini tuttum.

"Çok güzelsin"

"Hyunjin Olivia görecek"

Bunu duyunca hemen geri çekilip etrafa baktım ardından kıyafetlerimi düzelttim. Sürücü koltuğuna oturdum. Olivia hemen arka koltuğa oturdu ve kapıyı kapattı.

"Çok soğuk ay"

"Evet ya"

Arabayı çalıştırdım ve yola koyuldum. Eve varınca bana teşekkür ettiler ve evime geri döndüm. Kararımı verdim felix benim olacak! Sabah gözlerimi zar zor araladım ve giyinip hemen okula gittim. Okulun az ötesinde chan changbin ve minho ile woojini bekledik. Ardından ise şerefsiz geldi.

"Demek woojin sensin pek çirkinsin he"

"Vay zengin züppe hyunjin"

Üstüne yürürken chan beni tuttu o ise piç gülüşünü yüzüne taktı.

"Bak woojin, felix seni sevmiyor felix hyunjinin ve öyle kalacak onun peşini bırak yoksa hyunjin sana gerçekten acımaz."

"Annesiz piç hyunjin bi bokta bilmezmiş"

"En azından senin gibi her gün farklı bir orospuyla yatmıyorum kahpe woojin"

"Felix sevgilin değil demi?"

"Hayır felix sevgilim"

"Değil"

O anda kendimi tutamayıp woojine saldırdım. Onu döverken etrafımızda bir kalabalık oluştu ve felix ortaya atladı.

"HYUNJİN DUR ARTIK"

Beni kendi tarafına çekti ve konuşmaya başladı.

"NE BAKIYOSUN BE KAHPE! SENİ SEVMİYORUM ANLADIN MI NEFRET EDİYORUM SENDEN NEFRETT! HYUNJIN PİÇ DEĞİL ANNESİ YOKSA NOLMUŞ? EN AZINDAN SENİN ANNEN GİBİ HER GÜN FARKLI BİR ADAMLA YATMIYOR!"

Woojin felixe doğru yürüyünce changbin araya girdi. Ardından okula girdik. Felix daha bi tatlı gözüktü gözüme.

"Hyunjin etek giyen erkekler sence ilgi çekici mi?"

"Evet niyeki"

"Öylee"

Felix bunu söyleyip yerine oturdu.

Eve gelince kıyafetlerimi değiştirip odama geçtim. Aklıma bir fikir geldi, felixe yüzük alıp ona nasıl bir aşk itirafı istersin diye soracaktım ilk işim yüzükleri almak oldu. Ardından felixe yazdım.

Bravery //Hyunlix\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin