Part One

2K 38 6
                                    

Sziasztok Layla Worell vagyok egy átlagos 16 éves lány aki nem adja fel könnyen az álmait ez így történ a versenyen ahol minden el kezdődött.

-Lay éppen az utolsó akadályra fordította rá galaxyt az az egy sötét pej lovat akivel jelenleg versenyzett.

Galaxy az utolsó ugrás fölött csak úgy át szárnyalt és a le érkezésénel orjási tapsviharba kezdett a lelátón ülő tömeg.

-Ez az! Meg csináltuk!- kiáltott fel Lay es a pálya szélén galoppoztak.

Következhetett az eredmény hirdetés.

-harmadik helyen végzett.....
Korin Wilson és sky

-második helyen végzett....
Amanda smith és Thomas

-és végül de nem utolsó sorban az első helyen végzett.....
Layla Worell és Galaxy.

-mindenki tapsolt és fütyült elképesztöen jó érzés volt ameddig meg nem jelentek a szüleim boldogan.

-Szivem gratulálunk de egy kicsit kellene beszélnünk.-le szálltam galaxyrol és odébb sétáltunk.

-Figyelj kicsim most kaptunk egy lehetőséget hogy New Yorkba költözünk ott tudnád folytatni a lovaglást és nekünk is jobb lenne a munka de ahoz meg most el kéne indulunk meg neked új suliba kéne jarnod.- a végére elcsuklot apa hangja.

-Bolintotam és a helyére vezettem Galaxyt akit le nyergeltem és a gazdájának vissza adtam a felszereléseket,össze szedtük minden cuccunkat pár óra alatt és el indultunk New York városába.

***

-egész úton próbált a bátyám fel viditani de nem sok sikerrel.

- Ahj Layyyyy ne csinald már tudod te is hogy minden végnek van egy uj kezdete.
-nyagatott egész úton ilyen hülyesegekkel amik lehet hogy nem is hülyeségek?Majd meglatjuk.

-Tudom de akkor sem fogunk senkit sem ismerni onnan és semmi kedvem nincs új barátokat szerezni.
-ahogy ki mondtam Zack rögtön el szomorodott.

- Nekem sincs kedvem hozzá de majd segítek tudod.

-Megérkeztünk.-szólt közbe apa és mindannyian kiszálltunk,mindenki rögtön a szobájába igyekezett köztük én is,amint észre vettem hogy milyen nagy és hangszigetelt a szobám nagyon boldog lettem és neki is álltam ki pakolni mire végeztem este is lett és mikkor az ágyra feküdtem volna anya lépett be a szobába.

-Oh kicsim látom már végeztél is mindegy csak szólni akartam hogy holnap már mehettek is iskolába Zackal szóval korán feküdj le.
- nyomott egy puszit a hajamba és kimenet szó nélkül a szobabol,abban a pillanatban fel is álltam és bementem a furdobe tusolni.

-miutan végeztem az esti rutiomal le is fekudt pihenni.

-reggel anya jött be a szobába és fel húzzta a redőnyt ezzel a fény a szememet sértette.

-Jó reggelt kicsim készülődj én addig felkeltem az álom szuszék bágyadat is.
- intett és el is hagyta a szobám.

-Odio las mañanas, especialmente esta mañana. motyogtam magamba spanyolul.
(Utálom a reggeleket, főleg a ma reggelt)

-össze készültem és amint Zack is kész lett indulhattunk is.

-Zack én félek hogy nem fognak szeretni - untattam a hülyeségeimel.

-Ugyan már hugi dehogy nem téged csak szeretni lehet

-Úgy gondolod?
-kérdeztem vissza félve mire ő csak bólintott.
Hát ha te mondod. -mosolyogtam rá és a suli előtt meg torppantam
csak nem lesz semmi baj
Mondogattam magamnak és meg indultunk be a terem felé.

-Nyugi hugi nem lesz gond.-ölelt magához majd el tolt magától és be mentunk.

Sziasztok remélem tetszeni fog a story nem biztos hogy olyan hamar lesznek a részek de meg probalok minél többet ezzel foglalkozni mivel nem vagyok profi ezért lehet lesznek elirasok és ékezet hiányok vagy nem lesz érthető ki mit mond de probalkozok úgy csinálni hogy lehessen érteni
<3

IG: its.just._.lilyy

Akaratlanul Beléd Szerettem... // BEFEJEZETT//Where stories live. Discover now