-amikkor magam mellé néztem eléggé meg lepődtem mert lay állt melletem és engem ölelt de miért?
-ne verekedj.-szolalt fel félve én meg csak bolintottam válasz képp.
-az az átkozott Alex rögtön el húzott mikkor észre nem vette, hogy nem fogok ütni. Ki szabadultam a lány öleléseböl és én is így tettem. Még egyszer azért hátra néztem és láttam, hogy lay szomorúan áll ott de nem fogok vissza fordulni mert pont nem érdekel...
---Lay szemszöge---
Ryo itt hagyott csak úgy egy szó nélkül, nem volt szép de meg értem én is csak el mennék ha egy fiú random ölelget úgy, hogy még azt sem tudja van e barátom, mondjuk nekem most nincs és nem is volt, a fiúk sose erdekeltek úgy igazán max csak barátnak se több se kevesebb.
-vissza mentem az óra végére, pont a ki csöngetés végére értem be szóval kaphattam fel a táskám és mehettem is a következő órára.
***
A nap hátra lévő részében nem történt semmi különös csak haza mentünk és kész most készülök a bulira mivel péntek van és ma lesz.
Éppen ruhát keresek amikkor hallom, hogy a telefonom jelez, hogy üzenetett kaptam a képernyőn ismeretlen számot írt hm érdekes.Ismeretlen
--Szia este a buliban várlak biztosan jól fogsz kinézni és remélem is sött biztos vagyok benne sok szeretettel Alex!--
Hát ez egy kicsit ijesztő volt de mindegy majd ha baj van szólok Zack-nak vagy Ryo-éknak addig is folytatom a ruha keresést ameddig meg nem találtam ezt a csodát:
Ehhez még egy fekete magas sarkú meg egy kis smink és tökéletes.
-körülbelül este hat óra lehet amikkor át öltöztem és indulhattunk is a fiúkkal. Amikkor Zack le parkolt a haz előtt bent már javában ment a buli, kiszalltunk és meg indultunk a házba, én rögtön a konyhába mentem és töltöttem magamnak egy kis sört amikkor két kezett éreztem a derekamon hirtelen hátra fordultam és Alex-al találtam szembe magamat aki már teljesen részeg volt
-sziaaaa szivemmm. -ölelt magahoz és közben a keze lejjebb csúszott a seggemre amire rögtön oda kaptam a kezere és ki hámoztam magam a kezei közül.
-hagyj békén.- kiabáltam rá és a nappaliba siettem, ott leültem egy smároló pár melle és iszogattam meg táncoltam mint egy normális bulin. Noah-val elég sokat beszélgettünk és nevettünk,egyszóval nagyon jól éreztem magam. Leültem a kanapera és pihenni próbáltam. Egy pár emlék ki maradt de arra emlekszek hogy Alex-al beszélgettünk és egyszer csak az ölébe huzzot és csókolózni kezdtünk de csak azért nem voltam annyira magamnál, hogy el utasítsam és hát igen így mentem bele abba a heves csókolózásba. Mivel nem szoktam sokat inni ezért most eléggé beütött, sajogni kezdett a fejem és szédültem aztán kép szakadás és pár perc múlva megint magamhoz tértem de csak egy pillanatra akkor is csak azt láttam, hogy Ryo és Alex verekszik?
Nem láttam olyan jól de ezek biztos ők homályos minden, végül még egy pillanatra emlékszem egy kocsiban voltunk belülről eléggé drágának nézett ki de nem volt annyi erőm, hogy körbe nézzek.
YOU ARE READING
Akaratlanul Beléd Szerettem... // BEFEJEZETT//
RomanceLayla worell az az a becenevén Lay egy átlagos 16 éves lány volt ameddig a családjával együtt New Yorkba nem költöztek. Van egy bátyja Zack aki mindennél jobban szeret. Ott New Yorkban meg simerkedik az új osztályával azon belül egy sráccal és izga...