-fel ébredt. Egy olyan 20 perc múlva be lehet hozzá menni de hagyni kell pihenni. - ezzel a lendülettel ott is hagyott minket.
-20 perc el eltével fel is álltunk és lassan be sétáltunk hozzá. - szia lay. - mentem oda az ágya mellé.-
-lay rám pillantott majd Caleb-re. - itt is veszekedni fogtok? - vont kérdőre minket.
-Caleb meg rázta a fejét. - nem Lay, én csak bocsánatot akartam kérni azért is mert csak úgy el raboltalak, és, hogy féltékenyé akartam veled tetettni Ryo-t. - hajtotta le a fejét és a földet kezdte pásztázni.
-nem baj Caleb. - mosolygott rá Caleb-re, utálom ha más fiúk vannak a közelében.
-Caleb el is ment én meg még maradtam beszélgetni.
-nagyon sajnalom Lay. - ültem le az ágya szélére és rá tettem a kezemet a kezére. Nyilván be fedte az egészet.
-nem kell Ryo. - el huzza a kezét. Fel ült és a kezét a nyakam köré fonta. Lassan meg csókolt. Egy kis idő után el váltunk egymástól és csak fürkésztűk egymás arcát. Én egy mosolyra húztam a szamat és éppen meg csókolni készültem de pont akkor lépett be az orvos.
-haza mehetnek.- mondta fintorogva az orvos, majd ki is ment.
-te mindig máshogy viselkedsz, egyszer olyan vagy mint egy kis gyerek, egyszer mint egy nagymenő vagy egy romantikus srác. Nem tudok ki igazodni rajtad.- hitetlenkedve rázta a fejét.
-nem kötelező ki igazodnod, elég ha később majd ugrálsz rajtam. - kacsintottam és vigyorra húzta. a számat.
-Ryo! - nevetve játékosan a vállamba ütött - majd meg látjuk.
-hidd el. Én tudom. - közelebb hajoltam hozzá és meg csókoltam.
-gondoltam. - mosolygott rám. El bűvöl ez a mosoly. Össze pakoltunk és el hagytuk a kórházat, én haza vittem kocsival és az este hátra lévő részében egymáshoz se szóltunk.
--- Lay szemszöge---
-egész este egymáshoz se szóltunk csak szemeztünk a vacsoránál és ennyi. Tettem valami rosszat? Vagy mondtam? Nem tudom, de ez amit a kórházban mondott, tényleg komolyan gondolta? Ahogyan őt is, igen
-körülbelül éjfél lehetett amikor Ryo egy szál nadrágban és egy takaroval a kezében rontott be a szobámba.
-RYO! Mi a fasz? - ugrottam meg egy kicsit.
-meg ijedtél? - csukta be az ajtót halkan és az ágyam felé sétált.
-igen, úgy, hogy menj a picsába. - mordultam rá jogosan.
-ne beszélj csúnyán és hát jó. - háta fordított és meg indul kifelé.
-nem úgy értettem. - felpattantam és utána rohantam. Elkaptam a takaroja alját és húzni kezdtem.
-kérek valamit kárpótlásul. - nézet rám a szeme sarkából és vigyorra húzta a száját.
-elé sétáltam és tőle egy pár centire álltam meg. A kezemet finoman végig símítottam a kidolgozott felső testén amit ő végig érdeklődve és mosolyogva figyelt. Lassan fel néztem rá és lágyan meg csókoltam. -erre gondoltál? - kérdeztem a csók után.
-igen erre. - lassan magával húzott az ágy felé és leült a szelére. Én az ölébe ültem lovagló ülésben és folytattuk a csókolózást, egy idő után a nyelvünk heves táncot járt.
ESTÁS LEYENDO
Akaratlanul Beléd Szerettem... // BEFEJEZETT//
RomanceLayla worell az az a becenevén Lay egy átlagos 16 éves lány volt ameddig a családjával együtt New Yorkba nem költöztek. Van egy bátyja Zack aki mindennél jobban szeret. Ott New Yorkban meg simerkedik az új osztályával azon belül egy sráccal és izga...