~1~

44 3 2
                                    

Pomalu vcházím s rodinou do studia. Lehce doufám, že mě tu nikdo nezná, že nás nikdo nezná, že se k nám budou chovat jako k normálním lidem a ne jako k někomu "známému". Už dlouho jsem nezažila to, že by se ke mně někdo choval, jako k normální dívce a co vám budu povídat, velmi mě to štve. Je mi ale bohužel jasné, že moji matku musí znát každý, ač chci, či nechci.
Pomalu vejdu do šatny a dech se mi zastaví. Mám se dělit o šatnu s nimi? S těmi, o kterých tak dlouho sním? Panikařim. Tihle dva určitě vědí, kdo jsem, nebudou se chovat tak, jak bych chtěla.. Nebudou se chovat jako k fanynce, ale jako k holce, která je dost vysoko. Leze mi to krkem! "Uhm, ahoj" Řeknu poměrně potichu a lehce doufám, že si mě ani nevšimnou. Otočí se.. On se otočí a sakra co teď? Jeho modré oči se do mě zabodnou, jako kdyby mě viděl už tak tisíckrát. "Ahoj, co potřebuješ?" Podívá se na mě, přijde mi že až lehce pohrdavě, co když mě opravdu nezná?
"Nom, uhm.. Jdu na focení, poslali mě sem se nalíčit" Vidím, jak se lehce usmál a pak jen přikývl. V tu chvíli do místnosti přišla i má asistentka. "Tak slečno Leo, nalicim vás, ať paní prezidentka nemusí čekat" Zarazim se. Sakra, vážně musí vše pokazit?! A z tohoto se vymluvim jak?..

Elizabeth mě nalíči velmi lehce a pak pomalu odejde a nezapomene upozornit, ať si už Pospíšim, že na to nemáme věčnost.
"Takže.. Eh prezidentka?" Podívají se na mě ti dva a já nevím, co říct, mohla bych lhát, ale to nikdy nevěstí nic dobrého.
"Uhm no.. Já jsem.. NETEŘ PREZISENTKY! A dnes máme rodine focení" No co, malá lež ještě nikdy nikomu neublížila. Nemůžou si myslet, že jsem fakt tak "známá" Nebo jak to říct. Oba se jen zašklebí a já už rychle spěchám za rodinou. "Jsem tu" Oznamim a čekám, co se bude dít. Všechny nás nějak postaví, či posadí a pak už udělají pár snímku a hádám, že je hotovo. Přípravy jsou vždy tak na dvě hodiny a focení trvá 10 minut, klasika. Vrátím se do šatny jen pro tašku, když v tu chvíli zastavím. "Mohla bych se s vama prosím vyfotit? Myslím, že vás v životě už nikdy neuvidím. Udělalo by mi to radost" Myslím, že v životě jsem nebyla tak nervózní! Vidím, Jak se oba usměji, ale on, ten, který má modrý oči, ten, který se jmenuje Mateo.. Ten se úplně rozzářil. Pokývli a tak jsem se s nimi vyfotila a pak jsem bohužel už musela jít. Velmi dlouho jsem se necítila tak naplněna energii, tak šťastná! Nejradši bych u nich zůstala, avšak vím, že to nejde.

POHLED MATEA
dnes jsem s Benem byl na focení, potřebujeme nový Merch, takže fotky jsou samozřejmě třeba! Pak ale přišla do místnosti ona. Kdo to je? Přišlo mi, že jsem ji od někud znal. Pak ta "neteř" Prezidentky, nedalo mi to říct a vyhledal jsem si to na internetu. Jméno rodiny jsem zjistil po chvíle přemlouvání od fotografa. "Lea Tomisová"
Články: nově zvolena prezidentka Tomisová a její dvě děti, syn a dcera jak z obrázku "

"Dcera prezidentky Tomisove poprvé viděna venku na focení"

"Nádherná Lea Tomisová na hlavní obálce hlavního vydání časopisu!"

Aha, takže neteř? Jsem lehce naštvaný, ale zároveň chápu, že asi chce, aby se k ní chovali lidi normálně. Ale sakra, něco na té dívce je, je opravdu jak z obrázku, má velmi pronikavý pohled, ale jak řekla, asi se zřejmě už nikdy neuvidíme. Takže život musí jít dál. A nebo?...

Nový článek: Lea Tomisová brzy oslaví své 18cte narozeniny.......

NEOBYČEJNÁKde žijí příběhy. Začni objevovat