⋆͙̈-𝐁𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐢𝐝𝐞-⋆͙̈

201 25 13
                                    

Rᴇᴄᴏsᴛᴀᴅᴀ ᴇɴ ᴇʟ sᴜᴀᴠᴇ ᴄésᴘᴇᴅ ᴠᴇʀᴅᴇ ʟɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴄᴏʟɪɴᴀ, ᴀᴘʀᴇᴄɪᴀɴᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ʙᴀᴊᴀʙᴀ ᴇʟ sᴏʟ ʏ ᴘᴏᴅíᴀɴ ᴄᴏɴᴛᴇᴍᴘʟᴀʀsᴇ ᴀʟɢᴜɴᴀs ᴇsᴛʀᴇʟʟᴀs. Eʟ ᴠɪᴇɴᴛᴏ ᴄáʟɪᴅᴏ sᴏᴘʟᴀʙᴀ ᴍᴏᴠɪᴇɴᴅᴏ ʟᴀs ғʟᴏʀᴇs ᴅᴇ ᴛᴜʟɪᴘáɴ ᴀ sᴜ ᴀʟʀᴇᴅᴇᴅᴏʀ. Sᴜsᴘɪʀᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴅᴀᴅ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴘᴏsᴀʙᴀ ʟᴀs ᴅᴏs ᴍᴀɴᴏs ᴇɴ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ.
Mɪʀó ʜᴀᴄɪᴀ ᴀᴛʀás. Eʟ áʀʙᴏʟ ᴄᴏʀᴛᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍɪᴛᴀᴅ sɪᴇᴍᴘʀᴇ ʟᴇ ʟʟᴀᴍᴀʙᴀ ʟᴀ ᴀᴛᴇɴᴄɪóɴ ᴄᴀᴅᴀ ǫᴜᴇ ɪʙᴀ ᴀʜí. Nᴜɴᴄᴀ sᴜᴘᴏ sᴜ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ. Sɪ ʙɪᴇɴ ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʟᴛɪᴘʟᴇs ᴠᴇᴄᴇs ᴀ sᴜ ᴀᴍɪɢᴏ ᴀᴄᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ, ʟᴇ ʀᴇsᴘᴏɴᴅíᴀ ʟᴏ ᴍɪsᴍᴏ:

"𝐍𝐨 𝐞𝐬 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭𝐞".

Esᴏ ʟᴇ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴏʀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ, ¿ᴘᴏʀ ǫᴜé ɴᴏ ǫᴜᴇʀíᴀ ᴅᴇᴄíʀ ʟᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ? Dᴇ sᴇɢᴜʀᴏ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ ᴇsᴛúᴘɪᴅᴏ ᴘᴇᴅɪʀ ᴜɴᴀ ᴇxᴘʟɪᴄᴀᴄɪóɴ ᴅᴇ ᴜɴ áʀʙᴏʟ ᴄᴏʀᴛᴀᴅᴏ. Pᴇʀᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʀᴀ ɪɴᴍᴇɴsᴏ ʏ ᴇʟ úɴɪᴄᴏ ᴛᴀʟᴀᴅᴏ ᴀ ʟᴀ ᴍɪᴛᴀᴅ ᴀᴛʀᴀíᴀ ᴀ ʟᴀ ғéᴍɪɴᴀ.

Esᴛᴀʙᴀ ᴀʜí ᴅᴇsᴅᴇ ʜᴀᴄᴇ ᴜɴᴀ ʜᴏʀᴀ, ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ, ᴄᴀᴜᴛɪᴠᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ ᴇʟ sʜᴏᴡ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴀᴛᴜʀᴀʟᴇᴢᴀ. Eɴsɪᴍɪsᴍᴀᴅᴀ ᴘᴏʀ sᴜ ᴇɴᴛᴏʀɴᴏ ᴛᴀɴ ᴘᴀᴄíғɪᴄᴏ, ᴜɴᴀ ғʀᴀsᴇ ʀᴏᴍᴘɪó sᴜ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟɪᴅᴀᴅ:

«𝐓𝐞 𝐪𝐮𝐞𝐝𝐚 𝐩𝐨𝐜𝐨 𝐭𝐢𝐞𝐦𝐩𝐨»

Uɴᴀ ɢᴏᴛᴀ ᴅᴇ sᴜᴅᴏʀ ʀᴇsʙᴀʟó ᴘᴏʀ sᴜ ᴍᴇᴊɪʟʟᴀ. Sᴜ ᴄᴏʀᴀᴢóɴ ᴄᴏᴍᴇɴᴢó ᴀ ʟᴀᴛɪʀ ᴄᴏɴ ᴍás ғᴜᴇʀᴢᴀ. Tʀᴀᴛó ᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ᴄᴏsᴀs ʟɪɴᴅᴀs, ᴄᴏᴍᴏ...

-!!!-
Esᴄᴜᴄʜó ᴜɴᴏs ᴘᴀsᴏs ᴅᴇᴛʀás sᴜʏᴏ, ᴘɪsᴀᴅᴀs sᴜᴀᴠᴇs ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴀsᴏ ʟᴇɴᴛᴏ ʏ sɪɴ ᴀᴘᴜʀᴏ. Nᴏ ᴠᴏʟᴛᴇó. Sᴀʙíᴀ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇ ǫᴜɪᴇɴᴇs ᴇʀᴀɴ.

-..._____...-
ᴀᴘᴏʏó ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴇɴ sᴜ ʜᴏᴍʙʀᴏ ʏ ᴘʀᴏɴᴜɴᴄɪó sᴜ ɴᴏᴍʙʀᴇ. Nᴏ ᴇʀᴀ ᴍás ɴɪ ᴍᴇɴᴏs ǫᴜᴇ sᴜ ᴀᴍɪɢᴏ, Dʀᴇᴀᴍ.

Lᴀ ʜᴜᴍᴀɴᴀ ʟᴏ ᴏʙsᴇʀᴠó ᴄᴏɴ ᴜɴ ʟᴇᴠᴇ sᴏɴʀᴏᴊᴏ ᴇɴ sᴜs ᴍᴇᴊɪʟʟᴀs, ǫᴜᴇ, ᴘᴏʀ sᴜᴇʀᴛᴇ, ɴᴏ ᴇʀᴀ ɴᴏᴛᴏʀɪᴏ.
Eʟ ᴍᴏɴsᴛʀᴜᴏ ʜᴀᴄíᴀ ᴍᴏᴠɪᴍɪᴇɴᴛᴏs ᴅᴇʟɪᴄᴀᴅᴏs, ᴀ ʟᴀ ᴍᴜᴄʜᴀᴄʜᴀ ᴇsᴛᴏ ʟᴇ ᴇɴᴄᴀɴᴛᴀʙᴀ.
Eʟ ᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴇsᴏs ǫᴜᴇ ʙᴜsᴄᴀɴ ᴀʏᴜᴅᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴜɴᴀ ʙᴜᴇɴᴀ ᴄᴀᴜsᴀ. Sᴜ ʙᴏɴᴅᴀᴅ, ʟᴇᴀʟᴛᴀᴅ, ɢᴇɴᴇʀᴏsɪᴅᴀᴅ...sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʜᴇʀᴍᴏsᴏ.

Eʟ ᴇsǫᴜᴇʟᴇᴛᴏ sᴇ sᴇɴᴛó ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴇʟʟᴀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴛíᴘɪᴄᴀ sᴏɴʀɪsᴀ. Tᴀʀᴀʀᴇó ᴜɴᴀ ᴄᴀɴᴄɪóɴ ᴘᴏʀ ᴜɴᴏs sᴇɢᴜɴᴅᴏs ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ____ ᴊᴜɢᴀʙᴀ ᴄᴏɴ sᴜs ᴅᴇᴅᴏs. Dʀᴇᴀᴍ ᴀʟ ᴠᴇʀ ᴇsᴛᴏ ʀɪó.

-¡𝑱𝒂, 𝑱𝒂! 𝑬𝒓𝒆𝒔 𝒎𝒖𝒚 𝒕𝒊𝒆𝒓𝒏𝒂- Cᴀʀᴄᴀᴊᴇó ᴘᴀʀᴀ ᴀᴄᴛᴏ sᴇɢᴜɪᴅᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴀʀʟᴀ ʏ sᴇᴘᴀʀᴀʀsᴇ ᴀᴘᴇɴᴀᴅᴏ.

-𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎𝒆𝒓- Dream!Sans x Fem!ReaderDonde viven las historias. Descúbrelo ahora