Soyunma odasında bağdaş kurmuş bir şekilde pubg oynarken Chanyeol'un ani bir şekilde kapıyı çarparak açması yüzünden irkilmiştim.
"Aklım çıktı yavaş ol."
Anlık göz teması kurduktan sonra saniyesine bakışlarımı oyuna odaklamıştım. Yedi tane adam kalmıştı ve öldürebilirsem kesinlikle kademe atlardım. Şu an bana gereken tek şey sessizlikti.
Ah pardon ek bilgi vermem gerekirse Chanyeol'un olduğu ortamda bu imkansızdır.
Chanyeol" Tahmin et yeni antrenör hocamız kim?" Diyerek hızlıca çantasını yanıma fırlatıp soluklandı.
Yakın zamanda antrenör hocamız değişmişti eski hocamız kişisel sebeplerden dolayı kulüpten ayrılmış ve yenisinin gelmesini bekliyorduk. Aslında kendisini severdim çünkü beni her seferinde över ve takdir ederdi. Gerçi bu zamana kadar hangi antrenör hocasıyla çalıştıysam hep örnek gösterilmiştim bunda da öyle olacağına emindim. Başarılıydım ve yetenekliydim.
" Ne bileyim kim?" Diye umursamaz bir şekilde mırıldanmıştım.
Şu an tek derdim bu oyundu. Sırf bu yüzden evden erken çıkıp kulübe gelmiştim evde pek oyun oynamam mümkün değildi ebeveynlerim biraz katı olduğu için söylenip duruyorlardı.
Maalesef 19 yaşına girecek de olsam ailemin baskısına maruz kalıyordum..
Chanyeol" Jongin bana bak bu bomba bir haber."
" Ya aptal dur bi çok az kişi kaldı."
Chanyeol" Hadi ama tahmin etsene." Diyerek kolumdan sarstığında kolumu ellerinden çekip hızla uzaklaşmıştım.
" Chanyeol git başımdan en önemli yerdeyim kaybedeceğim şimdi!"
Chanyeol" Söyleyeceğim şey oyundan daha önemli şu an, şoka gireceksin yemin ederim ki." Diyerek yine kolumdan sarsmaya devam ettiğinde telefonu düzgün tutamadığım için çatışma sırasında adamlardan biri beni vurmuştu ve kaybetmiştim.
" Salak öldüm işte!" Diyerek telefonu sinirlerle kapatıp bakışlarımı ona çevirmiştim" Söyle kim? Tanrı aşkına bu kadar önemli kim olabilir?!"
Chanyeol" Geçen olimpiyatlarda bizim ülkemizi temsil edecekken çekilen Oh Sehun var ya işte o." Dediğinde şoka girmiş bir şekilde gözlerim açılmıştı.
" Bildiğimiz Oh Sehun?"
Chanyeol" Ta kendisi."
Yüzme dalında çok başarılı olduğunu biliyordum. Her zaman ismi bu kulüpte anılırdı. Bir çok kişi tarafından övülen bir isim olduğunun da farkındaydım ama hiç bizim antrenörümüz olacağı aklımın uzundan dahi geçmezdi. Şu zamana kadar oldukça başarılı insanlarla çalışmıştık ama bu kadarı cidden beni bile şaşırtmıştı.
Üç yıl önce yüzme dalında ülkemizi temsil etmek için seçilen isim oydu. Kazanacağına da bir çok kişi emindi. Şahsen ben de emindim, daima yüzme videolarını izlemişimdir. Çok hızlı ve çok esnek bir yüzücü olduğunu gözle gören herkes anlardı. Buna rağmen çekilmesi ülkemiz tarafından hayal kırıklığı olarak anılmıştı.
Onun yerine ülkemizi temsil etmek için başka bir yüzücü katılmıştı, giren kişinin dördüncü olduğunu hatırlıyorum. Bence Oh Sehun katılmış olsaydı kesinlikle biz kazanırdık. Hâlâ çekilme nedenini bilmiyorduk belki antrenörümüz olması sayesinde öğrenebilirdik.
" Eminsin değil mi?"
Chanyeol" Eminim kulüp başkanı konuşurken duydum."
Ben tekrar telefona oyun oynamak için gömülürken Chanyeol'de bir kenarda oturmuş adamı vikipediden araştırıyordu. Gördüğü her yeni bilgiye de olduğundan fazla tepki vererek şaşırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKAİ • PHİLOPHOBİA
FanficOh Sehun ismini milyonlara duyuran eski olimpiyat yüzücüsüydü Kim Jongin ise Oh Sehun tarafından turnuvalara hazırlanan genç bir öğrenci