💔

34 3 7
                                    

Selam! Ben Kumsal.Üniversiteye gidiyorum.Size hayatımı anlatmanın hiç bir anlamı yok.Çünkü bir hayatım yok, herşeyimi kaybettim.Birazdan da olmayan hayatımı kaybedeceğim.Bu benim için iyi birşey.Neler olduğunu bilmiyorsunuz, anlatayım.Bugün annemin cinayete kurban gittiğini ve babamın bunu öğrenip kafasına sıktığını öğrendim.Geriye sadece ben kalmıştım.Eve gittiğimde etraf kan kokuyordu.Şuan keşke diyorum.Keşke o sevmediğim ıspanak kokusu olsaydı da kan kokmasaydı.Odama girdim, kulaklığımı aldım.Masamda bir zarf olduğunu fark ettim,elime aldım.Zarfın üzerinde "Kumsal'a" yazıyordu.

   Bana... biri mektup yazmıştı.Odadan çıktım ve yavaş adımlarla çatıya çıktım.
Telefonumdan çok sevdiğim "Running up that hill" şarkısını açtım.Bu şarkıyı oldum olası severdim.Zarfı artık açtım.İçinde bir mektup ve baya bi para vardı.

   "Sevgili kızım,
Biliyorsun yada bilmiyorsun ki annen öldü.Benim onsuz yaşayamayacağımı tahmin etmişsindir.Uzatmayacağım,senden yeni bir hayata başlamanı istiyorum.Zarfın içinde 40.000 tl var.Yatak odasında dolapta kasa var, şifresi (2003) senin doğum yılın:)
Kasanın içinde 1 milyondan fazla birikim var,hepsi senin. Araba anahtarını da al.Sana ehliyet öğretmiştim,biliyorsun.. Kendin yeni bir eve taşın, yeni bir hayata başla.

    Seni çok seviyorum ve seveceğim♡,
                                                                                                                        
 
                                                                                                            Baban"

    Gözlerimi ne kadar tutmaya çalışsam da işe yaramadı.Hıçkıra hıçkıra,titreye titreye ağlıyordum.Kapı açılma sesi gelene kadar umrumda değildi kimse,kim.Adım sesleri geliyordu.Birden kolumdan tuttu ve nazikçe kendine doğru çevirdi.

"Ne yaptığını sanıyorsun?"

"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun?"

"İntihar girişiminde bulunan bir kızı durduruyorum"

"Sanane"

"Nasıl banane"

"Bırak beni"

"Olmaz"

"Bırak dedim"

"Bırakmayacağım"

"Bana bak-

"Tehdit etmeye kalkışma sakın"

"Peki.Ne istiyorsun?Para verebilirim,araba kısaca ne istersen"

"Seni istiyorum,ver hadi"

"Off saçmalama, bırak beni git"

"Olmazzz"

"Git lütfen git"

Seni bırakıp gidersem,katilin benmişim gibi hissederim"

"N-ne alaka ya"

"İntihar etmene izin veremem"

"Sana noluyo ya"

"Ya ister istemez içim asla rahat etmez"

"Off çıldırcam ya"

"Çıldır vallahi umrumda değil çıldır, ağla kudur"

"Sen salak mısın?"

"Sen nesin?"

"Bak çocuk senin adın ne?"

"Atahan"

"Tamam Atahan şimdi senden birşey isteyeceğim"

"Buyur söyle"

"Bırak beni lütfen"

"Olmaz ben bunu gördükten sonra bırakmam"

"Ne istiyorsun?"

"İntihar etmemeni"

"Biraz empati kursan"

"Vallahi senin yerinde olsam intihar etmem, çünkü welcome to cehennem"

"Sen şaka mısın?"

"Az önce yere attığın mektubu ver bakım"

  Mektubu yerden aldım,Atahan'a verdim.Kolumu hiç bir türlü bırakmıyor.Mektubu okumaya başladı.Okudu sonra yere attı.

"Anladın mı şimdi?" Diye sordum.

"Anladım ama baban ne dedi 'yeni bir hayat kur' değil mi?"

"Yapamam,yapamam olmaz "

"Denedin mi?"

"H-hayır"

"Denemekten zarar gelmez"

        ...

Sen AğlamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin