Zaman:Günümüz
Kişiler:Giyu, Y/N, Mitsuri(telefonda)
Detaylar:
•Giyu polis benzeri bir işte çalışıyor. Yani yine yapılı ☺️
•İkiniz ayrı evlerde kalıyorsunuz.
•Seni sürekli mutlu ettiği için diğer Giyu×Y/N'lerdeki gibi seni hak etmediğini düşündüğü için ayrılma/intihar benzeri birşey yok sevgili okuyucum, bu sonu mutlu biten kısa bir hikaye😘
∆×∆×∆
*Alarm sesi*
Lanet olsun bu alarmdan nefret ediyorum...
Elini telefonun üstünde gözlerini açıp bakmadan kaydırmaya başladın. Kalkmak hiç de cazip bir fikir değildi ki zaten.
Ama... Alarm çaldığında göre..
Maalesef, uyuma planların okyanus gözlünle yaptığın planlarınla kesişiyordu. Ve hangisinin daha önemli olduğunu biliyorsun?
Güneşli, güzel bir pazar günü. Giyu seni bir randevuya çıkartacaktı. Bugün sizin gününüzdü! Belki biraz naz niyazla onun tüm gün gülmesini sağlarsın?
Kalkıp saati kontrol ettin. 07.09.
Belki yeni uyandığından aklın çamur içindedir? Giyu seni 07.30'da almaya gelecekti... Yani sana öyle söylemişti. Her zaman erken gelir. Hazırlanma işini hızla halletmen gerekiyordu.
Dolabının karşısında dikildin; ne giyersen giy, Giyu seni beğenecekti. Tabi bu üzerine dikkat etmeyeceğin anlamına gelmiyor. Sadece kalbin sıcacık oldu. O pıt pıt sesler çıkartan parça Giyu ile doluydu.
Üzerine /kendi tarzında kıyafetler/ giyindin. Boy aynasının karşısında durup kendine baktın.
-Şu fıstığa da bak hele!
Odanın kapısı tıktıklandı. Evinin anahtarlarından Giyuya da vermek bazen sürprizlerle karşılaşmanı sağlıyordu.
-Ben de fıstığımı görmek istiyorum...
Tam zamanında, yine geç kalmadı...
Kalbinde küt küt bir atış, yüzünde kocaman bir gülümsemeyle kapının önüne gittin.
-Okyanusum beni özlemiş mi?
-Tahmin bile edemeyeceğin kadar y/n...
Kapıyı açtın ve başını kaldırıp yüzüne baktın. Olması gerekenden uzundu, sen de kısaydın. Şikayetçiydin, Giyu da bununla uğraşamazdı.
-Sevgilim... Sen...
Giyunun kıyafetlerine göz gezdirdin, gerçi ne gerek vardı ki? Herşeyle karizmatik duruyordu sevgilin...
-Ben... Ne..?
-Bir beyaz atlı prens gibi olmuşsun...
-Bunu bana bir prenses söylüyor.. Aman tanrım galiba ortada birbirlerini seven bir prens ve prenses var...
-Hah, benimle evlenecek misin Okyanus Prensi?
Giyu elinden tuttu.
-Tabikide evleneceğim Toprak Prensesi.
Yine mavi gözlü olmadığına üzüldün, bunu fark eden Giyu konuyu değiştirmeye karar verdi.
-Sevgilim... Bugün bizim günümüz, hatırlıyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer-Oneshot/Smut
Romansa•Yanlızca kadın okuyucu •İstek üzerine devam edecek