-Ryuji'nin bilgisiyarı-
Yutaka-Kun❆: Evet onu diyorum bende geliceksin ya.
Siz: Ya tamamda ben
bilmiyodum yurtta kalıcağımızı.Yutaka-Kun❆: Benle kalıcan zaten nolucak sanki?
Siz: ehh alışırım heralde.
Yutaka-Kun❆:Alışırsın daha Akemi'yle tanıştırıcam sizi.
Siz: Umarım dediğin
gibi sorunsuz olur!Yutaka-Kun❆: Korkma yemicekler seni burda :D
Siz: Bazen sana çok
sinir oluyorum-,-Yutaka-Kun❆:Evet tabii~ (✓✓)
Ryuji bilgisiyarından Spotify'a girip listesini açtı.Arkda çalan sakin şarkılar içini ferahlattı,ayağa kalktı arkasında duran tuvaline yaklaştı.Biraz bakıp iç çekti ''seninle 3 aydır uğraşıyorum sonunda bittin''.Ryuji aynanın karşısına geçip gülümsedi. ''Yarın başlıyoruz ha'' küçük bir gülücük koptu dudaklarından.Telefonun çalmasıyla kafasını yana çevirdi.
Resmine birkez daha bakıp telefonunu aldı.
''Efendim?Evet biliyorum dikkat edicem merak etme.Arkadaşımda orda anne sakin ol biraz''
''Ben kız kardeşin-''
''Anne kaç defa konuştuk bu konuyu kapatıyorum ben merak etme dikkat edicem görüşürüz''
Ryuji telefonu kapatıp yatağın üstüne fırlattı.Sandalyesine oturup kafasını bilgisyar masasına koydu.Derin bir nefes alıştan sonra yavaşca nefes verdi.
'Bukadar salakça şeyler için beni aramayı bırakmalı,bu kadar abartmak saçmalık!'
Ryuji ayağa kalktı ve yavaşça balkona doğru ilerledi.Sokaktan geçen insanlar,çocuklar ve arabaları izledi.Temiz havayı içine çekti ve sokağa son bir bakış attı.
'Daha yapmam gereken çok şey var'
Ryuji kafasındaki saçma düşünceleri kafasından atıp odasından dışarıya çıktı.Merdivenlerden aşşağı indi,mutfağın önüne geldiğinde ani bir baş dönmesiyle kapıya yaslandı.Hafifçe kendini iterek dikeldi ve sakince kendini toparladı.
'Bütün gününü bilgisiyarda geçirirsen böyle olur Ryuji'
Ryuji kendi aptallığına gülerek mutfağa girdi.Saatlerdir hiçbir şey yemediği için kendine omlet hazırlamaya başladı.Birkaç dakika sonra omletini alıp odasına çıktı.Balkondaki masasına oturup dışarıyı izleyerek yemeğini yemeye koyuldu.
-3 Saat sonra-
Bazı işlerinide hallettikten sonra artık yurda götürüceği eşyalarını toparlamaya başladı.
''Gerçekten yoruldum duşa girmek istiyorum''
Yorgunluğunu üzerinden atmak için ılık bir duşa girer.Üsütünü değişip saçını kuruladıktan sonra kendini yatağa bırakır.Telefonunda biraz vakit geçirdikten sonra yorgunluğunun verdiği etkiyle uykuya dalar.
-Sabah-
Sabah telefonun çalmasıyla uyandı Ryuji.Telefonu eline aldıktan sonra ekranda Yutaka-Kun❆'dan +9 mesaj ve 3 cevapsız çağrı'yla karşılaştı.Telefonu açıp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ma Senpaiღ
RomanceBerbat bir geçmişi olan Ryuji sizce gerçek mutluluğu bulabilicek mi?Gerçekten sevmenin ve içten sevmeyi hissetmenin anlamını nasıl öğrenicek?Yeni okulu onun için bir kurtuluş mu olucak,yoksa onun için en acı ızdırap mı olucak? Bazı soruların cevabı...