#2

13 3 0
                                    

''Ne yiyelim seçtin mi?''. Daha yemeklere dahi bakmamıştı o yüzden aklına gelen ilk şey olan ''Sen seç bana farketmez'' dedi.

''Hmm şuna ne dersin?'' Daha bakmadan olur dedi Ryuji. ''Oğlum noldu biranda bir yemek seçiceksin iki saattir odaklanamadın ''. ''Başım ağrıyor sadece merak etme şuda güzel bak'' Menüden Chuka Ramen'i gösterdi Yutaka'ya. ''Hmm güzel sen onu al bende Shio alırım''

Ne alıcaklarına karar verdikten sonra siparişlerini verirler.Siparişlerini beklerken Yutaka arkadaşına okuldaki insanlardan,derslerden ve birkaç tane öğretmenden bahsetti.Sohbet akıp giderken istemsizce gözünün diğer masaya kaydığını fark etti.Ne dikkatini çekmişti bu kadar yada neden bu kadar merak ettiğini bilmiyordu.Ama orada onu içine çeken bir çift göz olduğunun farkındaydı.

''Başının ağrıdığına emin misin?Daha çok farklı şeylere yada daha doğrusu farklı yerlere odaklanıyo gibisin'' 

''Ne gülüyosun oğlum piç gibi,boş konuşma bak yemeğimiz geldi''

''Şu gözlerini alamadığın masadakilerde bizim okuldan,çok merak ettiysen bir tanıştırim sizi''

Yutaka arkadaşına gülerek imalı bir bakış attı.Ryuji yemeğinden yerken gözlerini devirdi.

İnsanların sesleri ve birkaç kahkahayla geçen bir saatten sonra yemeklerini ödeyip mekandan ayrıldılar.Saat geç olduğu için yurda ilerlemeye karar verirler,fakat duydukları müzik sesi onları parka çeker.Parka geldiklerinde gitarın sakin sesi onları müziğe kitler.

''Güzel şarkıymış..''

''Hm hm this is what sadness feels like JVKE'nin şarkısı''

''Aman birşeyide bilme''

Yutaka gözlerini deviren Ryuji'ye gülerken bir yandanda şarkıya odaklanır.Ryuji arkadaşıyla ilgilenmeyi kesip şarkıyı dinlerken eski anıları canlanır.Şarkının her kelimesinde ölücekmiş gibi hissederken,kalbine saplanan ağrıyla elini göğüsüne dayar.Yutaka fark etmiş olucak ki Ryuj'yi kendine çeker. 

''Sakin ol toparlan biraz''

Ryuji derin bir nefes aldıktan sonra kendini toparlar. ''Daha fazla geç kalmadan gidelim hadi'' gülümseyip önden yürümeye başladı.Yutaka konuyu uzatmadan arkadaşını takip ederek gülümsedi.Yurda vardıklarına odalarına gidip üstlerini değiştirdikten sonra yataklarına uzandılar.

''İyi geceler mal''

''Sanada iyi geceler cüce''

Birbirlerine güldükten sonra Ryuji iç çekti 'geçmişi unut kendine gelmen lazım Ryuji aptallaşma' gözlerini kapattı ve bir gecenin daha son bulmasını bekledi.

-Ertesi Gün-

''Kalksana gerizekalı uyaaan'' 

''5 saat daha lütfen''

''5 SAAT NE OĞLUM KALKSANA İLK GÜNDEN GEÇ Mİ KALMAK İSTİYOSUN''

''Bağırma sikicem ağzını off''

''Susta kalk hazırlan 8 dakika sonra ders var mal,günaydın bu arada :D''

Ryuji yataktan kalkarken başını ovalar ''Sabah sabah ne günaydını amına koyim uykum var'' Ryuji'yi dolaba ittikten sonra gururlu bir baba gibi çantasını alır ve bekler. ''Ne mal adamsın aq''

''ŞŞŞ konuşma ve giyin çabuk hadi''

Ryuji'de giyindikten sonra birlikte sınıfa ilerlemeye (at gibi koşmaya) başladılar. ''GERİZEKALI CÜCE GEÇ KALDIK SENİN YÜZÜNDEN HIZLI KOŞSANA''

''NE ANLATIYON UYKUM VAR YAMULTUCAM ŞİMDİ AĞZINI''

''KONUŞMA KONUŞMA KOŞ MAL''

Sınıfın önüne geldiklerinde nefes nefese kapıya tıklarlar.Öğretmenin sert ses tonuyla birlikte gir sesini duyunca Yutaka Ryuji'ye döndü ''anskm sıçtık en sıkıntılı öğretmenin dersine geç kaldın''

''Ölüyorum sus girelim''  götüm götüm sınıfa giren ikili öğretmenlerinin korkunç bakışlarına maruz kalır. ''İlk günden tam 6 dakika geç kalmanızın sebebi nedir Ryuji bey'' Öğretmen saatine bakarak konuşurken Ryuji ve Yutaka birbirlerine boku yedik bakışı attılar. 

'Mal senin yüzünden bende azar yedim'

'Ağlama oç'

'Sikerim seni'

'HIHI EVET'

''Birbirinize bakıcağınıza yerinize geçin çabuk!.'' Duydukları cırtlak sesle yerlerine adımlarken Ryuji durdu. ''Ben nerde oturuca-''

''SEN HALA GEÇMEDİNMİ OTUR ŞÖYLE BİRYERE SONRA KALK TANIT KENDİNİ''

Ryuji cam kenarında,arkanın bir önündeki boş sıraya geçip kendini tanıtmaya başladı.

''Adım Ryuji Takenodai Lisesinden geldim 17 yaşındayım'' Ryuji birkaç şeyden bahsettikten sonra yerine oturur ve dersi dinlemeye başlar.Derste kimse konuşmadan öğretmene odaklanır bir dersin sonunda tenefüs zili çalar ve öğretmen dırekt sınıftan çıkar.Yutaka Ryujinin yanına gelir ve sohbet etmeye başlarlar.Sınıftaki birkaç kişi onlara bakarken aralarında konuşur.

''SELAM KIZLARR'' Sınıfta yükselen sesle herkes kafasını sesin geldiği yöne çevirir. 

''Hoşgeldin Akemi''

''Sen sus be patlıcan kafa nerde tatlış tatlış diye bahsettiğin cüce''

Ryuji anlamamış birşekilde Akemi'ye bakar. ''Alışırsın merak etme'' Yutaka Ryuji'ye hiç güven vermeyen bir şekilde konuştu. ''AYYY BU CİDDEN TATLIYMIŞ'' sınıftaki herkes onlara bakarak aralarında fısıldaşır.Akemi sınıfa dönerek ''biriniz dahi birazdaha buraya bakarak konuşursa kendisinin herşeyi okulda yayılır'' Herkes önüne dönerek sessizce konuşmalarına devam etti.

''Of neyse ben Akemi sende Ryuji biliyorum evet çok duydum diyemem ama boyun hakkında çok duydum bu patlıcan kafadan.Ayağa kalkasana bi bakiyimm'' 

Akemi'nin samimyetini tatlı bulan Ryuji ayağa kalkarken boyuyla ilgili konuştuğu için Yutaka'ya 'senin ağzına sıçıcam' bakışı attıktan sonra Akemi'ye geri döner. 

''AYY sen cidden kısaymışsın boyun kaçç''

''1.70''

''Uyduruyo 1.68''

''Boş yapma mal tamam 1.69 falan''

Akemi sınıfın ortasında kahkaha attı ''tamam tamam 1.69 olsun''

Birazdaha sohbet ettikten sonra Akemi Ryuji'ye dönerek ''o zaman öğlen birlikte yiyyoruz okeyyy?'' Ryuji gülerek bu teklifi kabul etti.Zil çaldığında Akemi sınıfına döndü ve diğerleride derslerine devam etti.

Ryuji diğer derslere odaklanmak yerine kafasını sıraya koyup derslerde camdan dışarıyı izledi.Kendini dışardaki güneşli güzel havayı izlerken rahat ve huzurlu hissetti.

'Bazen neden hala daha yaşamaya devam ettiğimi düşünüyorum,ama ya o değilde ben ölseydim?
O bensiz yaşayabilir miydi?'

~2.BÖLÜM SONU~

Ma SenpaiღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin