Dersler sıkıcı ve boş geçerken öğle saati gelmişti.Yutaka'nın yanına gelmesiyle ayağa kalktı ve çantasına birkaç şey koyduktan sonra gidebiliceklerini söyledi.Yutaka kafasını yattığı masasından kaldırdı ve ayağa kalktı. ''Tamamdır gidelimm''
Yemekhane'ye geldiklerinde uzun sıraya geçtiler ve yemeklerini almak için beklediler. ''Bu sıra ne amına koyim'' . ''Cidden işsiz gibi beklicez'' . 5-6 Dakika sonra sıra ikisine gelir yemeklerini alırlar ve oturucak yer bulmaya giderler.
Ellerinde tabaklarıyla yer ararken anlık bir dikkatsizlikle önlerindeki Hiiru'yu fark etmediler.Ryuji nolduğunu daha anlamadan boynundaki ele bakakalır. ''Siktir! Sen naptığını sanıyosun orospu çocuğu'' . ''Bilerek çarpmadım üzgünüm'' . Hiiru tam Ryuji'ye vurucakken arkadaşı kolundan tuttu ''Napıcaksan burda yapma herkes buraya bakıyo farkında mısın bir ceza daha yersen atılırsın''
''Tch,bu seferlik kurtuldun çıkışta götünü kolla''
Ryuji'nin konuşmasına izin vermeden dik dik bakarak uzaklaşır.
''Bu tiplerden nefret ediyorum bunlar hergün böyleler takma kafana.''
''Fark ettim.Yiyesim kaçtı gidelim hadi.''
Konuyu açmamayı tercih eden ikili bahçeye gitmeye karar verdiler.Akemi'yle buluşucaklardı fakat ikisininde aklında kalmamıştı.Bahçeye geldiklerinde bir ağacın altına oturup sohbet etmeye başladılar.Ryuji konuyu ne kadar açmak istemesede aldığı tehdit aklına takıldı.
''Sence dediklerinde ciddi miydi?''
''Bilmiyorumki o çocuk..hmm ben uzak duruyorum onlardan.Ama yanındaki arkadaşının uyarma şekline bakılırsa sanırım..''
''Anladım daha ilk günden kavga eksikti zaten''
''Merak etme ben varım yanında''
''Bu dediğine kendin inandınmı cidden oğlum sen kavga etmeyi bile bilmezsinki''
''Şikayet ederiz''
Birbirlerine bakışlarından ne kadar saçma bir fikir olduğunu anladıklarında ikiside güldü.
''Gülün gülün beni ektiğiniz içinmi bu mutluluk ha?''
''Ah tamamen aklımdan çıkmış üzgünüm Akemi''
''Noldu aklınızda ne vardı benden daha önemli acaba''
''Küçük bir tartışma diyelim''
Akemi anlık şaşkınlıktan sonra hemen yanlarına oturdu. ''Anlat çabuk ölürüm meraktan''
Olayları anlattıktan sonra Akemi'nin ifadesi biraz gergindi ''Kim bu Bay Tehdit tanıyo muyum?''
''Senin tanımadığın birisi varmı acaba''
''Ben tanıyorumdur kesinde belliki tehdit eden arkadaş beni tanımıyo ne bu rahatlık daha yeni gelen birisine?''
İkiside Akemi'nin bu sert tavrına güldüler. ''Ne gülüyosunuz be.Gelicem okul bitiminde seninle bakalım ben varkende bu kadar rahat tehdit edebilicekmi hah!''
''Sakin sakin''
Zil çalana kadar oturdular ve sohbetlerine devam ettiler.Ders zili çaldığında Akemi ikiliyi sınıflarına kadar götürdü.Kendi sınıfına giderken yolda karşılaştığı çocuklara selam verdi.Kendi sınıfına geldikten sonra sırasındaki kitabı aldı ve havada salladı. ''Alın lan şunu benim masamdan'' Kitabı olduğu gibi yere fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ma Senpaiღ
RomanceBerbat bir geçmişi olan Ryuji sizce gerçek mutluluğu bulabilicek mi?Gerçekten sevmenin ve içten sevmeyi hissetmenin anlamını nasıl öğrenicek?Yeni okulu onun için bir kurtuluş mu olucak,yoksa onun için en acı ızdırap mı olucak? Bazı soruların cevabı...