Pov?? :
Každý si jednou položí otázku ve stylu ":má cenu tady stále být? ", ale nikdo vám nikdy neodpoví. Možná někdo kdo vás má rád řekne "samozřejmě já tě potřebuji" je to blbost. Tenhle svět je ohavný a znetvořený a na otázku "proč chceš umřít?" kterou vám pokládá ckoro každý. Existuje jenom jedna odpověď.......Má snad ta věc zvaná žití nějaký smysl???
- Dazai OsamuByl jsem připraven stál jsem na střeše dvaceti patrové budově a chystal se skočit. Podíval jsem se k nebi a řekl si" stodvacátý pokus snad to vyjde odasaku". Skočil jsem.... Ale můj kabát se zavěsil a zmírnil můj pád. Takže jsem stále na živu a jenom lidi kolem mě začali panikařit. Přijel pro mě můj spolupracovník Kunikida a se znechuceným výrazem mě dovezl splátky do agentury. Pokaždé moje pokusy ignorovali, kdo by taky měl soucit k takovému monstru jako jsem já. Popravdě chápu je bezcitná vrach který už od třinácti pracoval v přístavní mafii. Možná se ptáte "Kdo je Odasaku?"Byl to můj přítel, který mi zemřel v náruči. Kvůli tomu jsem opustili mafii. Byl pro mě vším byl jako otec který mě miloval a nikdy by mě nezradil. Jenom s ním jsem se cítil dobře a jeho poslední slova byly" prosím staň jse pro mě člověkem co zachraňuje životy "...... Sklamal jsem sice pracuji v agentuře (něco jako policie lol) ale nikdy jse nezměním jak říkal Mori budu vždy jenom monstrum.
Time skippppp~
Druhý den jsem přišel do práce docela brzo. Lehl jsem si Teda na gauč a pustil si písničky do sluchátek. Vzápětí se otevřeli dveře a v nich stál kunikida s nějakýma papírem v ruce. Zeptám se ze srandy"Na co to maaaaaaaš kunikida-san, snad neee na to abys mě zatkl??? "Kunikidův výraz zvážněl a řekl" Ne tak doslovně,jsou to papíry do psychiatrické léčebný do které bys měl jít " Zarazil jsem se" On mě chce někde zavřít, aby měl klid? " Popravdě nemáš na výběr ohrozil jsi okolí i sebe asi několikanásobně a odjíždíš zítra " (nevím jak to reálně funguje) dodal kunikida. Vztuhal mi krev v žilách jenom když jsem si představoval doktory, lůžka a atd." Děkuju mori-San" říkám si v hlavě.
ČTEŠ
Suicid@l maniac<3..
Teen FictionPříběh inspirovaný BSD kde dazai osamu byl poslán do psychiatrické léčebny. Bude se snažit znova a znova se zabít ale jeho úmysli změní zrzavý mladík, který také skončil v této léčebně..