İLK GÜN

18 4 0
                                    


         Gözüme hafif bir ışık vurmasıyla uyandım. Sağımda bir kadın vardı. Evet bu benim karım Ayperi'ydi. Bana sarılarak uyuyordu. Tam hayalimdeki gibi.

         Hep hayal etmiştim; yorgun argın işten eve geldikten sonra kapıyı gülümseyerak açıp, bütün yorgunluğumu alacak, bana güzel yemekler pişirecek, evin işleriyle ilgilenecek bir karım olmasını hayal etmiştim ve şu an bunu gerçekleştirdim. Kucağımda uyuyor.

        Onu izlerken birden kafasını kaldırıp kahverengi gözleriyle bakıp bana gülümsedi:"Günaydın sevgilim" dedi. "Günaydın perim" diyip gülümseyerek karşılık verdim ona. Gözlerimin içine baktı:"Çok güzel bakıyorsun bana." Dahada gülümsedim:"Sana baktığım zaman ay görüyorum." Karşımda kıkırdadı. O öyle kıkırdayınca bende gülmeye başladı.

      Karnımın gurultusuyla gülüşmemiz durdu. O guruldama yedi cihana kendini duyuracak bir guruldamaydı:"Ben en iyisi kocama kahvaltı hazırlayım." Yanağından öptüm:"Bende kalkayım o zaman."gülümsedi ve yataktan kalkıp dolapa yöneldi. Bembeyaz bir elbise çıkardı. O giyinirken bende izlemeye başladım.

     Kusuruma bakmayın kendimi tanıtmadım ben Koray, Koray Öz. Babam matematik öğretmeni, annemde ev hanımı. Tek çocuklarıyım. Annem lisede muhasebe okumuş, eee babamda matematik öğretmeni olunca benimde finansal kafam çok iyidir. O yüzden bankacılık yapıyorum.

     Bu güzel kadın, eşim Ayperi;üç sene önce tanıştık, bir yıl peşinden koştum, bir yıl sevgili kaldık, bir yılda da evlilik sürecine gitti. Hayallerindeki gibi peri gibi bir kız; kahverengi saçları, gözleri, burnu... her şeyiyle hayallerimi süslüyordu. Aileme çok iyi davranıyordu, on parmağında on marifet, çok güzel yemekler yapıyor... hangi erkek istemezki böyle güzel bir eş?

    Onu izlediğimi farketti galiba hafif kaşlarını çatınca anladım:"Bana öyle bakmayı kesip kalkar mısınız Koray Bey?" Hemen kendimi toplayıp yataktan kalktım. Bana döndü:"Ben kahvaltı hazırlamaya mutfağa gidiyorum. Sende giyin gel sevgilim." Kafamı olumlu anlamda salladım. Odadan çıktı Ayperi. Bende üstümü giyinmeye başladım.

Selam naber?
İlk bölümün üstünde çok uğraştım hemde eve doğru dürüst uğramadığım için atamadım. Özür dilerim herkesten 🥲

Bir dahaki bölüm Ayperi'nin ağzından olacak. Medya kısmına kimin ağzından olduğunu yazacam. İkili resim koyarsak ona göre bölümü bölecem.

Karım MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin