~KABUS DOLU ACILARIM~
Soğuk bir Hava,soğuk bir zifiri karanlık
Adım seslerimiz zemini uyandırıyordu Sanki,bilmiyorduk hiçbirimiz bilmiyorduk aramızdan birinin öleceğini.-"Mert" dediğim anda bana gülümseyerek bakıyordu.
-"Efendim Gece"
Tam dudaklarımı aralayıp konuşacaktım ki ismimi birinin dudakları arasında duydum.-"Gece"
Bakışlarımı ismimi duyduğum kişiye çevirdiğimde Amcamı gördüm ama ellerinde bana doğrultulmuş silahla kin dolu bir nefretle bakıyordu.
-"Amc-Amca" dedim kekeleyerek çünkü çok korkuyordum,soğuktan mı bilmem ama korku duygusunun içimi kaplayıp tittrettiğini anlayabiliyordum.
Parmakları Tettiğe gidiyordu tekrar kekeleyerek konuşmuştum;
-"Amc-Amca Yapma lütfen"
-"Senin Baba dediğin kişi kızımı öldürdü, şimdi yaşadığım evlat acısını biraz o Demir Uysal yaşasın bakalım"
Mert konuştu beni korumak istercesine;
Mert;
-"Senin kızını öldürdü diye o kişiye aynı acıyı yaşatamazsın"
-"Ama o bana yaşatıyor,hiç acımadan vurdu kızıma"
Mert;
-"Neden öldürdü peki kızını sence"
-"Çünkü; kızım bir adamla kaçtı,onun cezasını ben vermeliydim o adi herif değil" dediği anda ilk kez duyduğum için babamın bu vicdansızlığı yapması benim bedenimi bu sefer ise korku ve şok dalgası sarmıştı.
Mert;
-"suçlu olan sensin bir başkası değil,verseydin kızını o zaman o adama neden vermedin,işi demekki Gecenin babasına devretmişsin"
-"suçlu değilim,katil değilim" dediği an eli tetiğe bastığı an gözlerimi kapattım,silahtan çıkan sesi duyduğumda korkuyla gözlerimi araladım ben vurulmamıştım,yerde kanlar içinde yatan Merti gördüğümde çığlık attım;
-"Mert,Mert ne olur gözlerini aç"
Titriyordum, ağlıyordum, ölümümü bekliyordum oysaki,silahtan çıkan mermi Mert'i bulup vurmuştu,beni korumak istemişti ve kendini silahın önüne atmıştı.
-"Mert,Ne olur gözlerini aç"
Yutkunamıyordum kanım donmuştu sanki.
-"Uyan,bana söz vermiştin beni bırakmayacaktın,kıyamet kopsa bile bırakmayacaktın" uyanmıyordu gözyaşlarıma hakim olamayıp ağlamaya başladım, karşımda bir ses duydum.
-"B-Be-Ben ne yaptım"
-"Katil" dedim çünkü sevdiğimi vurmuştu.
Gözlerimdeki yaşları silmeye yeltenmeden tekrar konuştum.
-"Sen bir katilsin, anladın mı?"
-"Değilim"diyordu sadece bitkin adımlarımla yürüdüm ve tam karşısında durdum.
-"Hadi,vursana beni vursana bak karşındayım,vursana hatta dur sen kızını kaybettiğin için beni vurmaya kalkışmıştın bekle sende benim sevdiğimi öldürdün o zaman benim de senin gibi adi herifi vurmam gerekli"
Elindeki silahı alıp ellerimin titremesine engel olmayıp tam hedef almıştım elimdeki silahı birinin elimden silahı hızlıca aldığını gördüğümde arkama döndüm ve Ezgiyi gördüm.
-"Gece,Gece sen böyle biri değilsin kendine gel"
Yerde kanlar içinde yatan Mertte tekrar bakışlarımı çevirdiğimde,Ezginin;
-"O öldü "dediğini duydum.
-"Hayır hayır o ölmedi Ezgi"
-"kendine gel Gece,o öldü"
-"Yaşatabilmek için elimden geleni yapacağım, ambulansı çağır "
-"Gec."
Dediği an sözünü kestim.
-"Sana Ambulansı çağırmanı istedim"
Telefonun eline alıp aradığında;
-"Merhaba,silahla vurulmuş bir yaralı var sizden ricam olay yerine gelmeniz Adres: gaziler caddesi kültürparkın yanında,tamam çok teşekkürler "
-" gel-geliyorlar mı?"
-"Geliyorlar" dediği an
Gözyaşlarım tekrar harekete geçti konuştum.
-"Yaşayacak o" dedim.Ambulansın siren seslerini işittim.
Sevinçle"geldiler" dediğim an
ambulansçıların sedyeyle yanımıza geldiklerini gördüm.
-"Nasıl vuruldu" dediği an katil olan amcamı gösterdim, parmaklarımla gösterdim.-"O yaptı" dedim.
Ambulansçı kızın katil olan amcamın yanına yürüdüğünü gördüm.
-"Beyefendi siz mi yaptınız?"
Kekeleyerek konuşmuştu;
-"Ev-Evet b-ben yaptım."
Sonra kendisini savunarak;
-"Bilmeyerek oldu ama gerçekten"
Sinirlenip konuştum.
-"söylesene,yiğenimi öldürecetim ama çocuk önüne geçince onu vurdum diye söylesene"-"Bakın,beyefendi yaptığınız bir suç ve şu çocukların canlarını elinden almanız sizi suçlu kılar."
-"kızın babası benim kızımı öldürdü "
-"Bedelini ise şu kızdan mı çıkaracaksınız"
-"Evet çünkü aynı acıyı Demirin yaşamasını istiyorum"
-"Demir kim?" Dedi ambulansçı kadın
-"Babam" dedim bakışlarını bana çevirdi bu sefer kadın
-"Babanız ne yaptı ki bu adama senden intikamını alması durumun çok ciddi olduğunu gösterir "
-"Babam, kızını öldürmüş amcamın, yani kuzenimi bilmiyordum bu katilin dudaklarının arasından duydum ve beni öldürmek istiyordu gözlerimi kapattım ölümüme razıydım,ama Mert benim önüme geçip mermi Mert'i vurdu yaşıyor mu?"
-"Nabzına bakalım?"
Mert'in yanına gidip sedyeye taşıdıkların da parmaklarıyla nabzına baktığında:
-"Nabız yok, öldü"
-"Hayır ölmedi" deyip Mert'in elini tuttum.
-"inanmıyorum diyorsanız ölü burada gösterebilirim parmağınızı lütfen uzatın"
Parmaklarım titriyordu kendimi inandırmak için uzattım ve elleriyle tutup Nabız bölgesine götürdüğünde gözyaşlarımla konuşmuştum.
-"ölmüş,Mert söz vermişti ama ölmeyeceğine dair,seni koruyamadım affet beni "
Sedyeyle Ambulansa götürdüklerinde
-"Ben merti soğuk toprağa gömemem üşür o"
Kadının;
-"hissetmiyorlar ki onlar soğuğu"
-"Nereden biliyorsun,sen ölüp dirildin mi?"
-"hayır ölüp dirilmedim,to
üzülmeyin"
Sinirlenerek konuştum.
-"Sen hiç sevdiğini kaybettin mi? Kaybetmemişsin belli böyle davrandığına göre"
Konuşmadan ambulansa bindiğinde ezgiye sarıldım.-"Ezgi,öldü sevdiğim çocuğu kaybettim"
Ağlamama hakim olamıyorum,
-"Senin suçun değildi Gece"
-"Benim suçumdu koruyabilirdim onu"
-"Seni zaten hedef almıştı,sende ölürdün"
-"Ben ölmeye razıydım,mert önüme geçmeseydi,o soğuk toprakta uyuyabilirdim"
-"Saçmalama Gece,hadi gidelim"
-"Nereye?"
-"Evine"
-"Hayır,gelmiyorum ben Mert'in yanına gidecem"
-",İyi değilsin,dinlen öyle gidelim "
-"Hayır iyiyim ben"
-"iyi olduğuna emin misin"
-"evet"
-"söz ver ağlamayacağına dair"
Söz veremezdim,sevdiğim çocuğu kurtaramadığım için pişmanlık duygusu zaten sardı bedenimi ve bunun acısını yaşıyorum, söz verecektim ama tutmayacaktım.
-"Söz" dedim ama kendimi tutamayıp ağlayacağımı çok iyi biliyordu
-"Tamam,o zaman hadi gidelim"
Taksi beklemeye başladığımızda taksinin geldiğini gördüğümde:
-"işte taksi"
Taksi karşımızda durdu ve bindik.
Ezginin parayı ödeyeceğini anladığım da durdurdum.
-"Hayır ben ödeyecem lütfen izin ver"
Dudaklarını aralayıp konuşacaktı ki sözünü bile duymadan "Lütfen" dedim
Başıyla onayladı, cüzdanımı çıkartıp parayı uzattım şoföre pencereye dalıp bana işkence çektiren aklımdaki o anılarla Mert'in kanlar içinde yattığını tekrar hatırlamam pişmanlık duygumu yaşamama sebep olurken "keşke ben senin önüne geçip o mermi seni değil beni hedef alsaydı .
Ezginin;
-"Ağlamıyorsun değil mi Gece?"
Gözlerimden akan gözyaşlarımı sildim
-"Hayır,ağlamıyorum"
-"Sevindim,bak seni götürüyorum onun yanına bend.." dediği an sesi kısıldı ve ona baktığımda ;
-"Ağlamıyorsun değil mi?"
-"Hayır" dedi Taksi hastenin önünde durduğunda benden önce Taksiden indi.
Yanına geldiğimde parmak uçlarıyla gözyaşlarını sildiğini gördüğümde;
-"Ağlıyorsun" dediğimde
-"Hayır ağlamıyorum bak çok iyiyim"
-"Yalan söylüyorsun,sende kendini kandırıyorsun ağlamayacağım diyorsun ama Mert'in ölümü ikimizi sarstı sen benden çok ona çok yakınsın kuzenin "
-"Gece, çok zor bir duygu"
Kollarımı ezgiye dolayıp sarıldım.
-"Anlıyorum çünkü ben onu çok seviyordum Ezgi"
-"biliyorum, söylemişti "
-"Ne söyledi "
-"birbirinizi sevdiğinizi, ömrü boyunca birbirinizi bırakmayacağınızı,ama kader sizi ayırdı "
-"Kader bizi ayırmadı Ezgi,o katil alçak amca dediğim şahıs ayırdı bizi "
HHayatı suçlamıyorum neden çünkü o masum asıl vicdansız kişi,senin yakın bulduğun kişilerdi.
Bundan sonra siyah bir ışığım,parlayamam gülümseyemem çünkü gülüşüm mutlu olduğum için değil, Acı dolu hayatımın simgesiydi.
Acı dolu kabuslarım Mert'in ölüm anıydı, benim kalbimin atmamasını istiyorum o yanımda yoksa benim yaşamamın ne anlamı var ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ GEÇİT
Teen FictionBu onların Hikâyesi ( Gece ve Dolunayın Ayın gölgesinin Yansımasının Hikâyesi) Dolunay Ateşoğlu, okulun popüleri mutlu olmayı başaran yakışıklı bir erkek Gece Uysal, erkeklerden nefret eden, konuşmak istemeyen yıllarca biriktirdiği acılarla kalbin...