✨3.BÖLÜM✨

43 4 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~DOLUNAY'IN HİSLERİ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~DOLUNAY'IN HİSLERİ~

Yarım saatir Elbise seçiyordum, Kararsız kaldığım için Annemi çağırmıştım Yanıma, En son Beyaz Elbiseyi kararlaştırmıştık,Elbiseyi beğenmiştim tam bedenime uygun olduğu için Annem'e teşekkür ettim.
-"Çok teşekkürler Anne"
-"Ne demek."

Telefonuma Dolunayın numarasını kaydetmedim çünkü unutmuştum
Instagram'dan takip edip mesaj attım.
-"Ben hazırım,Evin adresini verir misin?"
Aynı dakika içerisinde aktif olup ,mesaj attı.
-"Seni almaya gelicem."
Beni almaya mı gelecekti,olmaz
-"Kendim gelirim,adresi at"
Gönder butonuna bastığımda saniyeler içerisinde mesaj attı.
-"Ben alırım seni dedim,inat etme Gece."
Fazla konuşmak istemediğim için
-"Tamam" deyip gönderdiğim de
-"Evinin adresini atsana"
-"Bekle ben gelip seni alıcam (!)"
Gülme emojisi koydu,sonra cevap yazdı.
-"Ne kadar komiksin, karnıma sancılar girdi."

Ciddi mi bu ? Komik değilim bir kere, parmaklarım hemen harekette geçti;
-"Komik değilim bir kere ben duygusuzun tekiyim."
Bunları yazarken gözlerimden akmaya çalışan gözyaşlarım her an akacak gibi hissettim,ve Dolunayın Instagram üzerinden beni aradığını fark ettim
Açmayacaksın Gece, hayır yapma

Herşey için çok geçti parmaklarım harekete geçip aramayı yanıtladı içimden de kendime sayıyordum.
Aptal Gece neden açtın, doğru ya aramayı ben açmadım ki parmaklarım izinsizce açtı asıl suçlu onlar,

Ahizedeki ses;
-"Alo,Gece?"
Off ya neden açtım ki,biraz düşündükten sonra telefonu üzerine kapattım.
Aynı dakika içerisinde mesaj geldi.
-"Gece,iyi misin?,neden üzerime telefonu kapattın."
Ne söyleyebilirsin şimdi Gece?,hadi bir bahane bul.
Düşün Gece düşün.
Aklıma gelen ilk şeyi Attım Dolunay'a.
-"Telefonum dondu,sesin gelmiyordu ?"
Bravo Gece,Bahane değil bu Yalan.
Evin adresini göndermedim,Evimize yakın bir Evin adresini gönderdim.
-

"Adres; Dereağzı mahallesi,simit sokak No:17"
Gönder butonuna bastım.

Anlamadığım tek şey neden bir erkeğe kendi ev adresimi veriyorum ki bir parkta beni alabilirdi tam silmeye yelteniyordum ki birden okudu ve artık gördü Gece diye kendimi umutsuzluğa kaptırdım..
-"Gece,geldim hadi seni bekliyorum."
Vay be ne kadar düşünceli bir Beyefendi,biraz Dolunayı deli edeyim,Makyaj çantamı çekmecemden çıkarıp yavaş hareketlerle Fondoten,Mascara,Ruj,Eyeliner sürdüm,kolumdaki saatte baktığımda çok erken bitirdiğimi fark ettim.
Neyi unuttum acaba biraz düşündükten sonra Parfüm dedim, parfümümü unutmuştum.
Parfümümü sıktım, kol çantamı aldım içine makyaj malzemeleri mi yerleştirdim, telefonumu koyup çantamı hazırladım, şimdi hazırım.
Merdivenlere yöneldim hemen,Annemi gördüm ve Dolunay Beyi birazcık daha bekletmek istedim, çünkü Dolunayı bekletmemin sebebi; Dolunayın Doğum günü bahaneydi, Annesinin karnından çıkarken o gün de bensiz çok güzel Doğum günlerini kutlamıştır, Doğum gününü kutlarken bana sormadı şimdi de sormasın,Salak Gece ne düşünüyorsun sen.
Annem Merdivenden indiğimi görünce;
-"Gece,Ne kadar güzel olmuşsun benim Güzel kızım."
-"Teşekkürler Anne" Biraz durup kolumdaki saatte tekrar baktım,Dolunay Beyi bu kadar bekletmem yeterliydi, dudaklarımı aralayıp hızlı bir şekilde Annemle konuştum
-"Anneciğim, Geç kalıyorum Görüşürüz."
-"Görüşürüz Prensesim."
Kapıyı açıp dışarı çıktığım an tekrar kapattım.
Bahçe kapısını iteledeğimde Karşımda Dolunayın Takım Elbise giydiğini gördüğümde,Ne kadar yakıştığını fark ettim.
-"Prenses" dediği an bakışlarım üzerindeki Takım elbisesindeydi.
Gözlerimi Başka yöne çevirdim,"Hayır,olmaz Gece sapık mısın sen çocuğu süzüyorsun."

GİZLİ GEÇİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin