#KONTROL ALTINDA #
10 Yıl Sonra....
Açelya Alpoğlu,Yaratığı unutamamıştı ömrü boyunca,bir meslek seçmişti yaratığı bulmak için gerçek olduğunu sanıyordu ama olabilirdi de çevik kuvvet hareketinde görevli bir polisti, küçük kızdı o yıllar önce, şimdi 20 yaşında cesaretli bir kadın olmuştu,kalkan olmuştu hem kendisine hem de ailesine,o yaratığı gördüğünden beri herşey değişmişti,o güçlü bir kadındı onun adı Açelya Alpoğluydu.
Başarılı bir kadın liderdi o hem cesaretli hemde kendisine güvenen bir lider.
🕸️🕸️🕸️
10 yıl önceki yaratığı bulmak için bu mesleği seçmişti ailesi için, tüm dünyanın iyiliği için,bencil değildi,asla bencil değildi,sadece katı kuralları vardı, katı kurallar onun yasasıydı,katı kuralları onun planlar kurmasına yardımcı olan birer kanıttı.
Her adım onun başarısıydı her yaratığın daha da çok insanların hayatına son veren bir canavardı,kararlıydı canavar ona" küçük kız,ben seni buldum ama sen beni bulamayacaksın" diyordu,hırslıydı çünkü o Açelya Alpoğluydu kendi kendine;
-"Sen beni bulmuş olabilirsin,sen beni avlamaya her çalıştığında belki de asıl av sensindir ben ise bir avcı"Haberlerde canavarın daha da çok insanları öldürdüğünü görünce tekrar konuştu kendi kendine;
-"Sanki ünlü bir adam da bu insan değil ki insan görünümlü bir yaratık magazinler'e göstermedikleri kaldı"Sinirle mutfağa ilerleyip,sürahideki suyu bardağına döküp tek dikişte bitirdi,bardağı masanın üzerine sinirli bir şekilde koydu,merdivenlerden inen ablası Zârâ alpoğlunu gördü,sınırlı halinden çıkıp ablasına gülümsedi;
-"Nasılsın Ablacığım" zorlanıyordu her sahte gülümsediğinde.-"İyiyim Açelyam Sen nasılsın?"dedi.
-"Ben yıllar önce kötüydüm şimdi iyiyim Merak etme"
-"Mesleğin nasıl gidiyor?"
-"Eh işte "
-"İyi gidiyor ama değil mi?"
-"İyi gidiyor "
Zara;
-"sevindim,ben çıkıyorum,ajanlık beni bekler."
Gülümsedi ablasına
-"Görüşürüz Abla"
-"Görüşürüz Birtanem."Ablası çantasını vestiyerden alıp kapıyı açıp kapattı,evde yapayalnız kalmıştı,o yıllar önceki küçük kız olsaydı, korkardı,ama değil,o şimdi güçlü bir kadın olmuştu.
Hayat hikayesi korkunç bir manzara yaratmıştı,gömmek istiyordu tüm korku dolu anılarını imkansızdı,biliyordu imkansızdı.
Ya korku dolu bir drama,ya da hayatın mucizevi Aksiyonu ,tek bildiği konu,başaracağına inanıyordu,Av olmayacaktı o yaratığa Avcı olacaktı, yıllar önceki anılarını yaşatan yaratığı tek bir hamle de keskin bir nişan alacaktı,silahtaki mermi Açelya Alpoğluna değil Yaratığa doğrultulmuştu belki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURALSIZ GECE
Misterio / SuspensoSoğuk bir gecede katilin yüzünü görmek için adımlarını durdurup kapının açık bıraktığı boşlukta katili görmek istiyordu,katilin yüzünü gördü ve korkunç bir yaratık olduğunu görmüştü küçük kız, aklı almıyordu aklı hipnoz etmişti, esir almıştı küçük k...