Hai kawan - kawan, apa khabar?
Baik, ya....
Nama saya Amalin salam kenal 😄🤝
Ini cerita pertama saya tolong support yaSaya akan menceritakan sebuah cerita bertajuk "Dia Milikku".
Cerita ini kisah dua kawan iaitu seorang lelaki dan perempuan yang berpisah dan bertemu kembali tetapi malah jatuh cinta.Mereka saling mencintai tetapi mereka egois tidak mahu mengukapkan perasaan masing².Selain itu, ada dua orang sepakat untuk merenggankan hubungan mereka iaitu seorang lelaki dan seorang perempuan.
Saya harap kalian suka dengan ceritanya
selamat membaca
*****
Ok mula - mula aku akan memperkenalkan mak ayah aku.
Nama ayah aku ialah Celestin bin Tristen, ayah aku seorang CEO di Perusahan Naga Emas.
Dan nama mak aku Nur Zunaira binti Arcelio, mak aku bekerja di butik.
Tetapi ayah aku sudah meninggal dunia dan aku diangkat menjadi CEO di Perusahan Naga Emas sebagai penurus ayahku.
Lan......
Lan......Dan nama aku M. Nathaniel Aylan bin Celestin.
dan semua orang panggil aku Aylan atau Lan.Aylan....
Ok yang panggil aku tadi kawan baik aku iaitu Rayyan.
Jom makan dekat restoran.
Lalu Aylan menjawab " 0k".
Apabila sampai di sana mereka duduk di meja paling hujung di tepi kaca untuk melihat permandangan yang indah lalu Rayyan mengambil menu makanan dan memesan.
Rayyan teringat Aylan elergi dengan kacang hijau dan Rayyan lupa memberitahu bahawa di dalam makanan itu mempunyai kacang hijau dan apabila Aylan makan, seluruh tubuh badan Aylan menjadi gatal dan merah - kemerahan.
Lalu....
Rayyan membawa Aylan ke klinik
dan berjumpa dokter yang bernama Nur Aolani Layla binti Radif dan panggilannya ialah dokter Layla.
Dan apabila Aylan dipanggil masuk.
Apabila dia melihat susuk perempuan itu dia teringat masa lalunya.....
YOU ARE READING
Dia Milikku
Romance⚠️ Harap follow terlebih dahulu sebelum membaca! [ terima kasih ] __ __ __ It's my first story. Please support 😊🙏🙏 Mengisahkan dua kawan iaitu seorang lelaki dan perempuan yang berpisah dan bertemu kembali tetapi malah jatuh cinta.Mereka saling...