Fire Love { 4 }

278 10 3
                                    

Unicode
~~~~~~~

Lucas အကို Leo နဲ့ပက်သတ်ပြီးအတွေးများနေမိသည် သူဘယ်လိုလုပ်ရင်ကောင်းမလဲ အကိုကိုဘယ်လိုချော့ရင်ကောင်းမလဲ အကိုကအကြောင်းပြချက်နဲ့စကားပြောရင် လက်ခံတယ်ဆိုတော့ ဘာအကြောင်းပြချက်များသုံးရင်ကောင်းမလဲ အကိုရော သူနဲ့ထက်တွေ့ပါအုံးမလား...

အကိုရယ် ကျွန်တော်ခေါင်းတွေခြောက်နေပြီး အကိုနဲ့ပက်သတ်ပြီး ကျွန်တော်ဘာမှမတွေးမိတော့ဘူး ကျွန်တော်ကို အကိုခွင့်လွှတ်ပေးနိုင်ပါ့မလား အကို ကျွန်တော်ကိုမုန်းနေပြီးလား ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ် ကျွန်တော် အတတ်နိုင်ဆုံးကြိုးစားပြီးပေမဲ့ နောက်ဆုံးမှာ ဒေါသကိုပဲထိပ်တန်းတင်မိတယ် အကိုရယ် ကျွန်တော် ..ကျွန်တော် ဘာလုပ်ရမလဲဗျာ...

တီ...တီ...တီ...

Lucas အတွေးများနေရာမှ ဖုန်းလာသံကြားတာမို့ ဖုန်းကောက်ယူကာကြည့်လိုက်တော့ အကိုနံပါတ်လေးဖြစ်နေတယ် Lucas အရမ်းပျော်မိသွားတာမို့ ဖုန်းကိုကောက်ကိုင်လိုက်သည်..

" Hello.. အကို.."

Lucas တစ်ဖက်ကပြန်ဖြေသံကိုစောင့်နေပေမဲ့ ပြန်ဖြေသံအစား သူရဲ့နှလုံးသားကိုဆူနဲ့အကြိမ်ကြိမ်ထိုးခံရသော အသံများတာကြားလိုက်ရသည် ညည်းညူးသံများ ဟုတ်တယ် အခု Lucas ကြားလိုက်တာ လူနှစ်ယောက်ရဲ့ညည်းညူးသံတွေ လူနှစ်ယောက်ရဲ့ သာယာနေသောအသံတွေ တစ်ဖက်လူရဲ့ အကို Leo နာမည်ကိုခေါ်သံတွေ အကိုရဲ့သာယာနေတဲ့အသံတွေ နားနဲ့ကြားရုံနဲ့အကိုဘယ်လောက်ပျော်နေလဲ သိနိုင်သည်...

" အ..အကို..အားးးးးးးးးးးးးး "

~~~~~~~~~~~~~~~

James Lucas ဆေးရုံတင်လိုက်ရတယ်လို့ သတင်းကြားကြားချင်း ဆေးရုံကိုအမြန်ပြေးလာရသည် ဆရာဝန်ပြောတာကတော့ စိတ္ညစ္တာတွေများပြီး ရှော့ရကာသတိလစ်သွားတာတဲ့ Lucas ရာ မင်းဘာတွေများဖြစ်နေတာလဲကွာ...

James Lucas ရှိရာအခန်းလေးထဲကိုဝင်သွားတော့ Lucas က သတိပြန်ရလို့ ခုတင်ပေါ်မှာတောင်ထိုင်နေပြီးဖြစ်သည် James Lucas အရှေ့သွားကာ Lucas နဲ့ မျက်နှာချင်းဆိုင်ဖြစ်အောင် ဒူးထောက်ချလိုက်ကာ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fire LoveWhere stories live. Discover now