alacak bir intikamımız var

174 11 51
                                    

WhatsApp
lisa-rosé

lisa
ROSÉ CABUK YUZME KURSUNUN ONUNE GEL CABUK

rosie🐥
noldu lan
kotu bir sey mi oldu

lisa
HAYIR AMA OLACAK.

rosie🐥
caps locku kapa amk geriliyorum

lisa
tamam
hemen cik gel
alacak bir intikamimiz var

rosie🐥
kimden

lisa
yoongi'den

rosie🐥 çevrimdışı

Tanrısal Bakış

"Hah, geliyor." Lisa, yüzme kursunun dışında saklandıkları duvarın arkasından parmağıyla Rosé'yi gösterdi.

"Çabuk Rosé. Çök aşağı." dedi Jennie.

"Ne oluyor ya? Yoongi'den intikam alacağız dediniz, evden nasıl çıktığımı bilemedim."

"Aferin şimdi dinle beni. Duvarın üstünden gizlice kursun giriş kapısına bak."

Rosé, Lisa'nın dediğini yaparak duvarın üzerinden sadece alnı ve gözleri görünecek şekilde giriş kapısına baktı. Kapının önünde yüzme hocası Sasha'yı, Yoongi ve sevgilisi Jimin ile konuşurken görünce tekrardan duvarın arkasına saklandı.

"Ananı sikeyim. Ödüm koptu üçünü orada görünce."

"Yaşandı amına koyayım. O yüzden burada saklanıyorduk işte." diye karşılık verdi Jennie.

"Olayı baştan anlatın. Bu ikisi neden burada?"

"Jisoo, Jennie ve ben kursa doğru yürüyorduk. Sokağın köşesini döndüğümüzde üçünü burada konuşurken gördük. O yüzden saklandık buraya."

"Kapkaççı Yoongi'ye açtığımız ilk savaşta bu duvarın arkasına saklandığımızda neler olduğunu hatırlıyorsunuz değil mi?" dedi Rosé.

"Karakolluk olmuştuk." diye cevap verdi Lisa.

"Boş verin o günü. Şu ana odaklanın. Kapkaççı Yoongi ve sevgilisi olduğu için suç ortağı olarak kabul ettiğimiz Jimin neden buradalar?"

Jennie, Lisa ve Rosé, "Neden?" diye sordular aynı anda.

"Çünkü yüzme kursuna yazılacaklar."

"Emin olamayız. Öğrenmemiz lazım." dedi Lisa.

Rosé, Lisa'ya dönerek, "Nasıl?" diye sordu.

"Bu ikisi gidince Jennie içeri girip soracak." Ardından Jennie'ye dönüp, "Yeni birileri mi başlıyor falan dersin." dedi Lisa.

"Tamam şimdi bekliyoruz o zaman."

Dördü birlikte yere oturup beklemeye başladılar. Arada bir kalkıp duvarın üzerinden gidip gitmediklerini kontrol ediyorlardı.

Birkaç dakika sonra kapının açıldığını duydular. Tekrardan duvarın üzerinden baktıklarında kapkaççı Yoongi ve suç ortağı Jimin'in, Sasha Hoca ile birlikte içeri girdiklerini gördüler.

Jisoo "Lan! Bu ikisi neden içeriye giriyor?" diyerek ayağa kalktı.

"Hay ananı. Nasıl gidip soracağım şimdi?" dedi Jennie.

Lisa hâlâ giriş kapısına bakıyordu. "Sormamıza gerek kalmadı. İçeri girdiklerine göre kesin onlar da yüzme kursuna başlayacaklar."

Rosé, "Ben ayrılıyorum bu kurstan. Buraya kadarmış her şey." diyerek olayı dramatize ediyordu.

Jennie ise Rosé'ye ayak uydurup "Bence de bırakmalıyız yüzmeyi." diyordu.

Lisa ise durumun garipliğini göz ardı ederek "Hayalleriniz suya düştü o zaman." diyerek espri yapmaya çalışıyordu.

Onları bıkkınlıkla izleyen Jisoo en sonunda araya girerek, "Susun. Yeni bir plan yapmamız lazım. Önceki planda alabildiğimiz tek intikam Lisa'nın, Yoongi'nin kafasını yarmasıydı."

"O zaman şimdi ne yapacağız?" diye sordu Jennie.

Jisoo sırıtarak, "Anlatıyorum, dinleyin." dedi.





-






-☀️
-15.04.23






anısı var | jenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin