Jennie
Rosé'yi söylediğim saatte evinin önünden aldıktan sonra evlilik teklifi edeceğimiz yere götürdüm. Biz Lisa ve Jisoo'dan yarım saat önce orada olmuştuk.
Rosé'yi önceden hazırlanan sandalyelerden birine oturttum ve Lisa'yla Jisoo'yu beklemeye başladık. Biraz zaman geçtikten sonra sahilin diğer ucundan Lisa'yı gördüm. Üstünde mini beyaz bir elbise vardı.
Sahi Jisoo, Lisa'ya sadece video çekmesi için getireceğini söylemişti ama buna rağmen Lisa çok güzel ve geceye uyumlu giyinmişti. Rosé'ye dönüp baktığımda onun da mor beyaz bir elbise giydiğini gördüm. İkisi de video çekmek için geleceklerini düşünürken tesadüfen güzel giyinmişlerdi. Her zamanki hâlleri... Jisoo siyah ben ise gri bir takım giymiştik.
(resimler sonda)
Lisa ve Jisoo sonunda yanımıza geldiklerinde onlar da masaya oturdu. Dördümüz oturmuş birbirimize bakıyorduk. Rosé bana ne zaman teklif edeceksin diye kaş göz yaparken Lisa'nın da Jisoo'ya kaş göz yaptığını görebiliyordum. O kadar tatlıydı ki dayanamadım ve yanımda oturan Jisoo'nun bacağına üç kez vurdum. Bu bizim "tam zamanı" işaretimizdi.
İşaretimle beraber ayağa kalktık. Lisa'nın elinden tuttum ve onu masadan kaldırdım. O, ne olduğunu anlayamadan cebimden yüzük kutusunu çıkardım ve önünde diz çöktüm.
"Jennie, ne yapıyorsun?"
"Lalisa Manobal. Ömrümüzün geri kalanını beraber geçirip, isminin Kim Lalisa olması için benimle evlenir misin?"
Lisa bunu duyar duymaz ağlamaya başladı fakat cevap vermeyi de unutmadı. "Evet Kim Jennie, evet!" diye yüksek sesle teklifi kabul ettiğinde ayağa kalktım ve yüzüğü parmağına taktım. Bunu yaparken yan tarafımızdaki Rosé ve Jisoo ikilisine baktım. Jisoo, Rosé'ye yüzüğünü takıyordu.
Tekrardan güzeller güzeli sevgilime döndüğümde heyecanla yüzüğe bakıyordu. İşaret parmağımla çenesinin altından tutup yüzüme bakmasını sağladım. O, gözlerime bakarken ellerini kendi ellerimin arasına aldım.
"Kim Lalisa, seni dünyada varolmuş her şeyden ve herkesten daha çok seviyorum. Sen, bana dokunmadan benim en derinime dokundum sevgilim. İyi ki tanımışım seni."
"Ben de seni iyi ki tanıdım Jennie. Seni seviyorum. Bundan daha fazla söyleyecek bir şeyim yok. Işığımsın benim, son sözüm, son hayallerim, son umutlarım. Sen benim ilk ve son aşkımsın."
Onun bu içten ve samimi sözlerini dinlerken aynı zamandan güzel yüzünü inceliyordum. Saniyelik bir şekilde gözüm Lisa'nın arkasına kaydı. Orada bizim videomuzu çeken Taehyung ve Jungkook'u görmüştüm. Büyük ihtimal bunu Jisoo ayarlanmıştı. Bu güzel anların kaydedilip anı olarak kalması beni çok mutlu etmişti. Lisa ile çocuk evlat edindiğimiz zaman çocuğumuza bu videoları kesinlikle izletecektim. Annelerinin birbirlerine ne kadar bağlı olduklarını ona göstermek istiyordum.
"Lalisa sen de benim son aşkımsın ve hep öyle kalacaksın. Senin sesin, yüzün, gülüşün olmadan bir gün daha yaşamak istemiyorum. Bu yüzden ikimiz için bir ev tuttum. Bundan sonra beraber yaşayalım. Merak etme ailelerimizin her şeyden haberi var. Hem üst katımızda Jisoo ve Rosé oturacak."
"Jennie inanamıyorum! Seninle beraber yaşamak... Benim için en büyük teklif. Çok teşekkür ederim bir tanem. Bu arada Jisoo ile Rosé'yi unutmuşum. Jisoo'nun, Rosé'ye evlilik teklifi edeceğini biliyordum ama çifte evlilik teklifi beklemiyordum." dediğinde ikimiz de güldük.
"Baksana şunlara çoktan anın tadını çıkarıp birbirlerini öpmeye başlamışlar bile." dedi Lisa.
"Bizim onlardan farkımız ne güzelim?" diye sorduğumda Lisa hiç beklemeden dudaklarını dudaklarımla buluşturdu ve bu unutulmaz geceyi ve hikayeyi böylece bitirmiş olduk.
-
-Hikâyeye yakışan bir final olduğunu düşünüyorum. Özel bölümler gelebilir ama yine de söz vermeyeceğim. Okuyan, oy veren ve destek olan herkes için sonsuz teşekkürler💗
Son kez "Mutlu aile tablosu"
-☀️
-09.07.23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anısı var | jenlisa
FanficLisa 6 yıldır Jennie'ye aşıktı. Jennie ise Lisa'yı 2 aydır tanıyordu. En azından Lisa öyle sanıyordu. yan ship|chaesoo (texting - düz yazı) -☀️ #1 jenlisa #3 bp