A gift, just for you.

74 7 7
                                    

ℳ.

...ve bir silüet gördüm. Onun silüetiydi. Boynundan kanlar akarken bana bakıyordu. Gülümsüyordu...

Gördüğüm kâbusla birlikte yataktan düşerek uyandım. Saat 14.30'du.

Kore güncel haber bülteni;

Son zamanlarda Kore haber bültenini oldukça sarsan bir haberle sizlerleyiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son zamanlarda Kore haber bültenini oldukça sarsan bir haberle sizlerleyiz. Ekiplerimizin yaklaşık 6 aydır peşinde olduğu katilden bazı görüntülere ulaşıldığı bilgileri elimize geçti. Yüzünü henüz tam olarak tespit edemediğimiz bu şahısın 6 ayda binden fazla kişiyi öldüren zanlı olduğu düşünülüyor. Aynı zamanda Binbaşı Chung-Hee de şu açıklamalarda bulundu:

İsimsiz katilimizin bir vatandaşımız tarafından Daegu çevresinde olduğu haberine ulaşmıştık bir süre önce. Haberin doğruluğundan şüpheliydik fakat birkaç gün önce Daegu'da yapılan araştırmalar sonuç verdi. Bir vatandaşımızın evinde canice katledilmiş cesedine rastladık. Maalesef ki katilimiz her şeyi düşünmüş, işinde de çok iyi olduğunu inkar edemem. Ardında hiçbir iz bırakmamış fakat ekiplerimiz çok yoğun çalışıyor. Yakın zamanda zanlıyı bulmak umudundayız. Ve ayrıca edindiğimiz son bilgilere göre katilin bir sonraki istikameti Busan olabilir. Busan'da güvenliği sıklaştırdık. Dikkat etmenize, gece geç saatlerde dışarı çıkmamanıza, evlerinizin kapı ve pencerelerini kilitleyip kendi önlemlerinizi almanıza dikkat çekiyor ve bu önlemlerle daha fazla can kaybı yaşamamayı temenni ediyoruz.

Haber sonu.

Salonla bir olan mutfaktan televizyona bakıyor, bir yandan da kendime yiyecek bir şeyler hazırlıyordum.

İnsanların kanları bu saçma insanlara olan korkularından çekiliyor. Aptalca.

Hazırladığım tteokbokkiyi masanın üzerine bırakıp telefonumu koltuğun bir kenarına attım ve daha demin kapattığım televizyonu tekrar açtım. Haberlerin tamamı o katille ilgiliydi.

Artık bunalmıştım ve televizyonu tekrardan kapattım. Tteokbokkimi yedikten birkaç dakika sonra kapı çaldı.

Koridordan geçip kapıya ulaştım ve kapı deliğini yokladım fakat görünürde kimse yoktu.


Kapıyı açtım ve dışarıya göz gezdirdim.

Kimse yok.

Tam tekrar eve giriyordum ki kapının önündeki paspasının üzerinde bir paket buldum. Çok dikkatsizim ki bu kadar büyük bir paketi ilk seferde görememişim.

Paketi alıp içeri girdim fakat içimde bir endişe vardı. Açmalı mıyım yoksa açmamalı mıyım diye ne kadar süredir paketle bakıştığımdan habersiz düşünürken kapı tekrar çaldı.

Jimin'in geldiğini anlamıştım çünkü alacaklı gibi vuruyordu kapıya. Kapıya gittim yeniden ve kapı deliğinden kim olduğunu kontrol ettim. Telefonuna bakan Jimin'i görünce kapıyı açtım.

Kapıyı açtığım gibi bana döndü ve telefonunu kapatıp cebine attı.

"Tam apartmana girerken bir adamla çarpıştım şimdi Allah var çok yakışıklıydı ama önüne bile bakmıyodu özür diler insan bi amk."

"Buranın insanı cidden garip biraz ama alışırım herhalde."

Ayaküstü kısa konuşmamızdan sonra içeri girdik ve Jimin pakedi görünce hemen eline aldı ve kutuyu kulağına götürüp sallamaya başladı.

"Bu ne lan?"

Kendimi koltuğun kenarına bırakıp konuştum.

"Ne bileyim sen gelmeden birkaç dakika önce kapı çaldı, kimse yoktu bu kutu vardı sadece."

"SİKTİR KESİN BİRİ SANA AŞIK OLDU!"

"Ne alakası var aq saçmalama."

"Salak mısın Taehyung kim birinin evine kutu gönderir?"

"Belki içinde bomba var ve biri benim ölmem için gönderdi? Olabilir aslında lan, hadi açalım."

"Zaten içinde ne olursa olsun birlikte açıcaz çünkü aşırı merak ettim."

Paketi elime alıp biraz incelemeye başladım. Bir kağıt bulduğumda kafamı kaldırıp Jimin'e baktım.

Ufak ve garip bir bakışma sonrasında kağıdı elime alıp sesli bir şekilde okumaya başladım.

Merhaba Taehyung, umarım beğenirsin çünkü seni özenle seçtim bu hediye için.

"NE? AMAN TANRIM! KESİN SANA AŞIK!"

Derin bir iç geçirme sonrası tekrar kutuya döndüm. Cebimdeki çakıyı çıkartıp kutunun bantlarını kestim. Kutuyu açmadan önce gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım ve kutuyu bir anda açtım.

İçinden bir orkide çıktı. Mor bir orkideydi ve etrafına siyah bir kurdele sarılmıştı.

 Mor bir orkideydi ve etrafına siyah bir kurdele sarılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Siktir! Bunu beklemiyordum."

"Yok artık, kim olduğu falan yazmıyor mu?"

Masaya bıraktığım notu alıp önlü arkalı tekrardan kontrol ettim.

"Hayır yazmıyor."

"Gizli hayranın var yani." Diyerek göz kırptı.

"Abart biraz daha."

- -

Through the Eyes Of the Murderer ~ TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin