I'll keep the orchids for you.

23 6 0
                                    


ℳ.

... Elinde bıçak vardı. Herşey çok iyi olacak diye düşünürken bu hâllere düşebileceğimizi asla düşünmemiştim. Sonunda kelimeler döküldü ağzından. 'Orkideleri senin için saklayacağım.' ...

Kan ter içerisinde uyandığım rüyanın etkisindeydim hâlâ. Çok hızlı nefes alıyordum. Terden neredeyse sırılsıklam olmuştum. Saatin kaç olduğunu kontrol etmek için gözüm hâlâ kapalıyken elimi yatağımın hemen yanındaki komodinin üzerindeki telefonuma attım.

Siktir ben bunları buraya koymamıştım ki?

Aklıma rüyamdaki o birkaç saniyelik cümle geldi.

Orkideleri senin için saklayacağım.

Hemen orkidelerin yanındaki telefonumu aldım ve saate baktım. Saatin 03.07 olduğunu görünce telefonumu yastığımın altına koyup tekrar gözlerimi kapattım.

Sabah alarmımın sesiyle uyandığımda telefonumu alıp alarmı kapattım. Biraz daha yatakta oyalanıp ayaklandım ve dün gece Jimin gittikten sonra ayarlayıp yatağımın bir kenarına koyduğum beyaz t-shirtüm, kahverengi kot ceketim ve ona uyumlu kahverengi kot pantolonumu giydim.

Yatağımın yanındaki orkideleri bir vazoda suya kodum ve anahtarımı da alıp evden çıktım. Haftanın üç günü babamın iş yerine gider ve ona yardım ederdim ve şimdi de onun yanına gidiyorum. Normalde akşamları bar olarak kullanılan bir kafe. Bar ortamlarını pek sevmediğim için sabah bir ila yedi arası çalışıp geri evime dönerim. Kafeye ulaştığımda ceketimi askılığa asarak önlüğümü giydim.

"Selamlar Bay Kim." Alaycı bir tavırla söylediğim şey ile babam bana döndü.

"Oo beyefendi buralara uğrar mıymış?"

Beyaz t-shirtü, paçaları biraz uzun olan grimsi kot pantolonu ve bembeyaz önlüğü ile 60 yaşlarındaki adamın suratından gözümü çekip tezgahın üzerindeki daha az önce temizlendiğini belli eden birkaç peçeteyi çöpe atarak konuştum.

"Baba her hafta 3 gün geliyorum hiç aksatmadan ve her hafta aynısını söylüyorsun."

Gülerek cevap verdi. "Tamam tamam. Müşterilerle ilgilen biraz."

Bilgisayar ekranından masalara bağlı olan sipariş butonlarında istek olup olmadığını kontrol ediyordum ve tam o sırada bir sipariş bildirimi geldi.

07 numaralı masa siparişinin alınmasını bekliyor.

Elimde ufak bir not defteri ve bir tükenmez kalem ile yanına gittim.

"Merhaba siparişinizi alabilir miyim?"

"Butterfly pea alacağım."

"Başka bir şey?"

"Yok."

"Peki hemen hazırlıyorum."

Diyerek oradan ayrılıp içeceği hazırlamaya gittim.

14.07

Jimin bir şey daha söyleyeceğim.

Söyle bakalım.

Bugün bende kalsana.

Neden? Yoksa isimsiz hediyenden dolayı korkuyor musun? Sonuncuyu söylerken çok eğleniyor gibi bir ses tonu vardı.

Hayır ya! Saçmalama aptal, geliyor musun gelmiyor musun?

İyi tamam çok ısrar ettin geliyorum.

16.23

Arama sonlandırıldı.

Jimin gelmiş, birlikte oturuyorduk. Bir anda tekrar orkidelerin konusu açıldığında sordu.

"Kimden geldiğini bilmediğin çiçekleri neden vazoya koydun ki? Belki zehirli gaz yayıyor?"

"Abartma Jim sadece bir orkide. Ayrıca çok da güzel kokuyor."

Biraz daha konuştuktan sonra yatmaya gittik. Ben Jimin'e sarılmış, o da bir bacağını benim üzerime atmış bir biçimde yattık.

Uyandığımda yanımda Jimin yoktu. Saat 11.28'i gösteriyordu. Ayaklandım ve mutfağa ilerledim. İşe 12.30'da gidecektim ve aç aç gitmek istemiyordum.

Mutfaktaki sandalyede oturmuş beyaz masanın üzerindeki orkidelere bakıyor, düşünüyordum. Bir ses duyduğumu sandım ve merdivenlere çevirdim gözlerimi. Yukarı katta kullandığım sadece bir oda, benim odam, ve bir tuvalet vardı.

Suyun kaynama sesiyle gözlerimi ovaladım ve ayağa kalktım. Siyah ve gri metalik renklerden oluşan kettledaki suyu içinde kahve olan kulplu cam bardağa doldurdum ve kahvemi alıp salona geçtim.

Biraz daha zaman geçirip evden çıkacaktım ki fark ettiğim şeyle duraksadım.

Evin kapısı açıktı.

Jimin çıkarken unutmuş olabilir mi?

Her neyse.

İşim bitmişti ve önlüğümü çıkartıyordum.

'Joon Hyung' gelen arama...

00.00

Alo hyung?

Taehyung-ah biz bir saate Jimin'in evinde buluşuyoruz sen de gel.

Hyung sen böyle şeylere katılır mıydın? Kitap okumak veya tek başına kafa dinlemek daha cazip gelmedi mi? Güldüm.

Aslında geldi ama bizimkiler zorladı:')

Tamam o zaman bir saate oradayım.

07.23

Arama sonlandırıldı.

- ❦ -

Through the Eyes Of the Murderer ~ TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin