-32-

69 8 1
                                    


Şunu söylemek isterim ki ara sıra yapılan küçük yorumlar bile insanı motive edebiliyor. Sırf devam edebileyim diye -lacuna hariç- hiç bir kitabıma sınır bile koymadım. Yazdıktan sonra kendim içinde okuyacak bir şey olmayınca öylesine okuyup geçiyormuşsunuz gibi geliyor ve insanın yazası gelmiyor. Yinede devam ediyorsam oy sayısı gibi şeylerin pekte umurumda olmadığı için. Sadece sizinle etkileşim kurmak istiyorum. Bazen bölüm sonlarına gerçekten önemli olan şeyler yazıyorum ama siz zahmet edip onu bile okumuyorsunuz. Size danıştığım ufak tefek şeyleri bile tınlamıyorken ben neden sizi tınlayayum? Ki zaten bir bölümü bu kitap için söylüyorum taş çatlasa 40 kişi falan okuyor ama yinede devam ediyorum. Çünkü gerçekten oy veya okunma sayıları umurumda olan şeyler değiller.Teşekkürler.

Ayrıca fazla tanınmayan (kendim dahil) yazarlar için şunu söylemek isterim ki sırf okunmuyor diye kitaplarınızı silmeyin. En azından severek okuyan veya bölüm bekleyen 2-3 kişi mutlaka oluyor. Kütüphanemde sırf okunmuyor diye silinen o kadar kitap var ki. Hepsinide severek okuyordum. Cidden hoş olmuyor.

______________________________________

pj.m:
buldum

Jungkook buldum

jjgguk:
Ne buldun?

pj.m:
Kediye isim

Kedi kedi diye çağırıp duruyorduk

Artık kedi değil.

jjgguk:
Hmm

Neymiş?

pj.m:
Sara

İsmi bu

jjgguk:
Sara mı?

Jimin haftalardır düşünüyorsun ve aklına bumu geldi?

Sara?

pj.m:
Evet ne olmuş?

Güzel işte.

Hem seslenmeside zor değil ağızdan tek seferde çıkıyor

Sara.

jjgguk:
Bide hayvanı o isme alıştırmak var.

Sara dediğinde bakmaz ki o

Kedi diye alıştı

pj.m:
Alıştırırız

Kedi diye mi çağırıcaz sürekli?

Hatta eve mi alsam?

Minik bebeğim...

jjgguk:
Bazen seni tanıyamıyorum.

Bir gün çok sinirlisin bir gün yumuş yumuş.

Nasıl olacağın belli olmuyor.

pj.m:
Buna şimdiye kadar alışmış olman lazımdı U-U
Cık cık

Aslında şey

Beni Cennete Götür  -jikook/texting-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin