+
3 липня 2019. Середа .
Під час ранкової зміни о 06:00 ранку за японським часом місцевий відділок поліції помічає, що за чотири кроки перед вхідними дверима залишено заламіновану записку.
Записка надрукована на звичайній білій картці, яку потім заламінували. Потім ця записка приклеюється з чотирьох боків до землі.
На перший погляд здається, що записка видрукована. При подальшому огляді виявляється, що вона написана від руки чорною авторучкою.
У записці сказано:
Дадзай Осаму та Накахара Чюя були вбиті. І вони воскреснуть, лише на одну ніч, щоб отримати свою частку.
Спочатку місцева поліція відкидає це як жарт.
Однак о 07:00 ранку офіцер ранкової зміни, Суґімото, помічає, що камера відеоспостереження на вхідних дверях вокзалу була пошкоджена. На відеозаписі видно цикл, починаючи з 22:00, 2 липня 2019 року.
Поліцейські вирішують провести подальше розслідування.
+
3 липня 2014. Середа.
— Ех, ще одне зізнання? — Дадзай позіхає, потираючи краєчки очей. Він виглядає знудженим до сліз. На його щоці відбиток краю книги у твердій палітурці. — Як так сталося, що в такого чібі, як ти, так багато шанувальників? Невже у світі так багато собак? Це огидно.
— Хіба ти не вчора ходив на побачення з Нівою-сан? — Чюя закочує очі, наближаючись до кам'яного шахового столу, який Осама уподобав собі як місце для відпочинку в очікуванні на нього.
Він знаходиться у відокремленому гаю, завішеному оточеному вербами та дубами, нерівна брукована стежка, обсаджена гліцинією, веде до цього місця. За кілька метрів від нього — мініозеро, заросле водоростями. Колись воно належало університетській команді з веслування на байдарках і каное, але зі зменшенням кількості членів команди припинився і догляд за цією територією. Тепер це просто місце, яке Дадзай привласнив собі, тоді, як всі інші віддають перевагу більш пристойним місцям, таким, як шкільне кафе, бібліотека чи розарій у західному кінці розлогого кампусу Йокогамського університету.
— А випити разом кави – це побачення?
— Для неї це так.
— Для пліткарів, ти маєш на увазі?
ВИ ЧИТАЄТЕ
liar, liar
FanfictionМинуло майже чотири роки після сумнозвісного подвійного самогубства в Йокогамському університеті. За чотири дні до річниці в місцевому відділку залишають записку, у якій стверджується, що подвійне самогубство насправді є вбивством і що привиди Дадза...