3 розділ

63 10 3
                                    

+

ДІНЬ-ДОН~♪

Дорогий читачу, дякую, що повернувся до цієї історії. Мені приємно бачити, що є багато сміливих читачів, які висловили свої здогадки щодо того, хто є найпідозрілішим зі всіх!

Я благаю вас, будь ласка, зробіть все можливе, щоб зловити Х! Я зроблю все можливе, щоб надати вам зачіпки, але ви повинні зрозуміти, що є речі, які я не зможу зробити, якщо не отримаю ніякої допомоги... Поліція, урешті-решт...

Та що я таке кажу?

Я маю розпочати сьогоднішнє шоу, чи не так?

+

5 липня 2019. П'ятниця.

Під час ранкової зміни о 06:00 ранку за місцевий відділ поліції помічає, що за чотири кроки перед вхідними дверима залишено заламіновану записку.

Записка надрукована на звичайній білій картці, яку потім заламінували.

На перший погляд здається, що записка видрукована. При подальшому огляді виявляється, що вона написана від руки чорною авторучкою.

Як і у випадку з попередніми записками, на заламінованій записці не було виявлено жодних слідів волокон, відбитків пальців чи випадкової ДНК.

У записці сказано:

«Накахара Чюя понад усе цінує вірність.

Вище за любов, вище за розум, вище за життя і смерть».

Місцеві поліцейські виявляють, що система відеоспостереження знову була зламана, незважаючи на те, що було надіслано підкріплення. Напередодні, починаючи з 22:00, у прилеглому кварталі чергував патруль з двох чоловік.

Фукудзава Юкічі обіцяє надіслати Катаяму Катай, спеціаліста з ІТ-розслідувань, пізніше сьогодні.

+

5 липня 2019. П'ятниця.

07:12 ранку за японським часом, тіло Марка Твена знайдено мертвим у садовому сараї. За попередніми висновками судмедексперта Йосано Акіко, причиною смерті є отрута.

Важливі моменти:

Тіло виявив дворецький особняка Фіцджеральдів Герман Мелвілл. Він повідомив про причину для занепокоєння, оскільки Марк Твен запізнився на службу, яка починається о 07:00 ранку. Мелвілл сказав, що Твен особливо ретельно стежить за тим, щоб не спізнюватися, оскільки їхній роботодавець, Френсіс Фіцджеральд, вимагає, щоб усі його працівники відмічалися в табелі обліку робочого часу, і за запізнення з них вираховують заробітну плату.

liar, liarWhere stories live. Discover now