+
— ...Гей.
— Я зголоднів.
— Як думаєш, можешш мені щось приготувати? Щось смачне й ароматне! Мені хочеться чогось солоного... може в'яленої солоної рибки? Солоного оселедця? Ха-ха-ха, він не дуже приємно пахне, чи не так?
— Ти назвав мене "смердючкою"? А це не дуже грубо? Зрештою, така людина, як я, безумовно, заслуговує на найкраще~♪.
— Фу-фу-фу, ти витріщився на мене?
— Не роби цього.
— Я зараз зголоднію.
— ...А, тобі байдуже?
— А як щодо цього?
— Ти знаєш, що таке тропи?
— Чому ти не відповідаєш?
— ...А, ти хочеш, щоб я прочитав значення?
— Ха-ха-ха, це можна змінити.
— Троп — це прийом оповіді або умовність... Ех, чого ти на мене ще більше витріщаєшся? Хочеш сказати, що я просто скопіював це з інтернету? Ах, ти такий зануда! Але також маєш рацію, вау~. https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/Tropes Визначення справді прийшло з Інтернету, пхахаха~.
— ...Хм, а як щодо цього?
— Знаєш, що таке "червоний оселедець"?
— Природного "червоного оселедця" не існує! Це просто оселедець, який витримали в міцному розсолі або піддали сильному копченню. В результаті риба стає дуже гострою, а її м'ясо - червоним.
— Ха-ха-ха~.
— Але це не той червоний оселедець, про який я тобі розповідаю, чи не так?
— Простіше кажучи, "червоний оселедець" — це підказка, яка веде в хибному напрямку. О, не віриш мені? Ось, перевір сам! https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RedHerring Я таки вмію іноді говорити правду.
— Не віриш?
— Як грубо, як грубо~.
— А як щодо цього?
— Знаєш, що таке "Чеховська рушниця"?
— Це такий самий троп, як і "червоний оселедець"! Один письменник якось сказав, що якщо щось не є суттєвим, то воно не повинно бути включене в історію. І навпаки, це означає, що все, що включено в історію, є важливим, гм?
— Ха-ха-ах, ти знову витріщився на мене.
— Може, ти ніколи і не зупинявся?
ВИ ЧИТАЄТЕ
liar, liar
Fiksi PenggemarМинуло майже чотири роки після сумнозвісного подвійного самогубства в Йокогамському університеті. За чотири дні до річниці в місцевому відділку залишають записку, у якій стверджується, що подвійне самогубство насправді є вбивством і що привиди Дадза...