+
...Ах.
Ти повернувся, чи не так, дорогий читачу?
Вибач, що я почуваюся трохи... не в собі.
Я в розпачі!
Я безутішний!
Мій день зіпсований!
Я бачив результати голосування... ах... то ви хочете захистити Ідзумі Кьоку, так...
Вона набрала найбільше голосів, так...
Наступним був Едоґава Ранпо, знаєте?
А ще були ті, хто голосував за Акутаґаву Рюноске, Накаджіму Ацуші та Оду Сакуносуке...
...але Ідзумі Кьока, хм...
Поліція зробить все можливе, щоб знайти її, щоб вони могли залишитися з нею до 6 липня 2019 року.
Але я не можу нічого обіцяти, гаразд, любий читачу?
Ааах...
Чому Ідзумі Кьока?
Чому саме вона?
Зрештою...
+
3 липня 2015. П'ятниця. 23:32
У п'ятницю, 3 липня 2015 року, о 23:32, Ідзумі Кьока ховається за машиною, за три автомобілі від місця, де знаходяться Накахара Чюя й Федір Достоєвський. Незважаючи на відстань, вона має дуже чіткий огляд. Кьока бачить професора психології, що схилив обличчя до шиї Накахари. Вона не бачить, що саме робить професор, але судячи з того, як його руки міцно стискають стегна іншого чоловіка, вона сумнівається, що Федір плаче від душі або щось подібне. Вона не чує жодних звуків розмови. Вона не чує нічого непристойного, на щастя.
Вона бачить обличчя Накахари.
Він виглядає нудьгуючим, коли його притискають за шию до машини професора Достоєвського.
І, можливо, саме цей вигляд змушує її залишатися на місці. Вона просто не розуміє.
Університет Йокогами — це школа-ліфт, тож у старших класах вона бачила, як Накахара виступав в університетській команді з веслування на байдарках, до того, як її розформували. Накахара практично приєднався до кожного спортивного клубу в університеті, або на правах оренди, або в якості запрошеного гравця. Він дуже спортивний, зрештою.
...Так чи інакше, вона бачила його в команді з веслування на байдарках.
Тож вона бачила, як він взаємодіє з Дадзаєм.
ВИ ЧИТАЄТЕ
liar, liar
Hayran KurguМинуло майже чотири роки після сумнозвісного подвійного самогубства в Йокогамському університеті. За чотири дні до річниці в місцевому відділку залишають записку, у якій стверджується, що подвійне самогубство насправді є вбивством і що привиди Дадза...