𝐈𝐓 𝐖𝐀𝐒 𝐓𝐇𝐄𝐈𝐑 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐝𝐚𝐲 𝐢𝐧 𝐈𝐭𝐚𝐥𝐲 , 𝐭𝐡𝐞𝐲'𝐯𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐡𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐭𝐲 𝐢𝐧 𝐚 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐥 𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥 𝐧𝐞𝐚𝐫 𝐚 𝐭𝐨𝐰𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐕𝐨𝐥𝐭𝐞𝐫𝐚.Asteria 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐥𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐚𝐯𝐲 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐚𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐬𝐰𝐞𝐚𝐭 𝐜𝐫𝐚𝐰𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐨𝐫𝐜𝐞𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐟𝐚𝐜𝐞 , 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐚 𝐯𝐢𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐫𝐞𝐩𝐫𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐞𝐧𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐬𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐡𝐚𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬.
𝐓𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐀𝐮𝐫𝐞𝐥𝐢𝐚𝐧𝐬 𝐬𝐢𝐝𝐞 , 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐬𝐧𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐝 𝐨𝐟 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐞𝐧𝐯𝐢𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐥𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐞 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐛𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐡𝐢𝐦.
𝐒𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐚 𝐩𝐢𝐞𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐨𝐯𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞, 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝.
𝐒𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐩𝐚𝐜𝐤 𝐨𝐟 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐬 𝐭𝐨𝐰𝐚𝐫𝐝𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐥𝐜𝐨𝐧𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐫 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦.
𝐒𝐡𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐭𝐡𝐞 curtains to the balcony. 𝐛𝐚𝐫𝐞𝐟𝐨𝐨𝐭𝐞𝐝 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡e 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐞𝐭𝐚𝐥 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐝 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟ee𝐭, 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐫𝐦𝐭𝐡, 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐞𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚 𝐬𝐢𝐦𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭.
𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐥𝐚𝐲 𝐥𝐨𝐨𝐬𝐞𝐥𝐲 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐩, the town was beneath her 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 was midly 𝐝𝐞𝐧𝐬𝐥𝐲 𝐩𝐨𝐩𝐮𝐥𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 tourists,civillians, 𝐬𝐡𝐨𝐩𝐬,markets
𝐞𝐧𝐭𝐞𝐫𝐭𝐚𝐢𝐧ment,rip off tourist attractions, and beggars.𝐒𝐡𝐞 slowly 𝐧𝐚𝐠𝐬 on 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐡𝐚𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐨𝐤𝐞 𝐟𝐫𝐞𝐞 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐩𝐬 repeatingly doing this while the smoke clears her polluted mind.
After a while 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭 on 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭 , 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐀𝐮𝐫𝐞𝐥𝐢𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞 𝐝oes his 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐫 saying - "good morning,my Angel" in his deep groggy morning voice.
𝐘𝐎𝐔 𝐌𝐀𝐘 𝐀𝐒𝐊 i𝐬 𝐀𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐮𝐫𝐞𝐥𝐢𝐚𝐧 𝐃𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠? 𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐀𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐬 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐬𝐢𝐛𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬𝐡𝐢𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐢𝐦𝐚𝐭𝐞 ,𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐀𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚𝐬 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐀𝐮𝐫𝐞𝐥𝐢𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐢𝐜𝐮𝐥𝐭 and gaining it will , expecially after 𝐀𝐮𝐫𝐞𝐥𝐢𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐀𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐰𝐧 𝐥𝐢𝐟𝐞.
꧁༺✰༻꧂
-"𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲" 𝐀𝐬𝐭𝐞𝐫𝐢𝐚 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 patiently 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐚𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐢𝐠𝐚𝐫𝐞𝐭𝐭𝐞, Aurelian planned the whole trip for them.
"Hmm hopefully somewhere fun" Aurelian answered gently taking the cigarette of Asteria so he can get a smoke.
Aurelian said this fully knowing Asterias didn't like going places she didn't know or if she didn't get a little information .
Aurelian only chucked as he sensed Asterias agitation
-"okay okay alright I know you don't like me doing that" Aurelian says softly kissing her cheek giving her back the cigarette letting his head rest on her shoulder.
-"where are we going, Aurelian" Asterias said in a mere whisper but intrigued .
-"were going to a a party or a ball" Aurelian broke in a dance spinning Asterias around and around till only shriek of laughter could be heard.
-"Aurelian what!, I haven't been to one in years " Asteria said in excitement and happiness.
-"well what are we wearing, where are we going , when are we going and how are we getting there" She rambled on so fast Aurelian could barely make out what she was saying as she jumps up in excitement .
-"dont worry my love, I've already planned what were wearing and have it, were going somewhere local it's in the town and I've rented a car"Aurelian says cooly , Asteria just
smiles in excitement.
YOU ARE READING
𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐃𝐞𝐬𝐢𝐫𝐞 ☆ A Volturi Kings Vampire Romance (Sequel to His Desire)
Romance"You belong to me, but I will not make you leave" Asteria a fallen Angel (a Angel that committed sin), still in pain and grief and loss of her old lover that died years ago. His last words to her was "love me forever, never forget me" she can't do a...