13.

139 9 0
                                    

Felix pov:

Když jsem se ráno vzbudil a otevřel jsem oči, čekal jsem že uvidím vedle sebe ještě spícího Hyunjina. Ale ne, nebyl tu. Vstal jsem pomalu z postele a šel se podívat do koupelny.

Nic

Rozhodl jsem se jít do kuchyně která je spojená s obývákem. Zase nic. Začal jsem panikařit že se mu něco stalo. Doběhl jsem do pokoje, vzal telefon a jak jsem ho rozsvítil.... uviděl jsem kolik je hodin.... TO JE UŽ KURVA 12?! vykřikl jsem a začal hledat nějaké oblečení

Jestli nepřijdu ani na hodinu tance tak jsem v prdeli! Já toho Hyunjina zabiju! nadával jsem a rychle si učesal vlasy. Popadl jsem klíče a běžel rychle do školy

Hyunjin pov:

Ráno jsem vstal z postele. Abych pravdu řekl, nevyspal jsem se. Felix totálně chrápal a furt se převaloval. To nikdy nedělal. Byl jsem unavenej jako prase. Než jsem si šel udělat kafe, snažil jsem se vzbudit.... Ale marně. Byl čas k odchodu a Felix stále v posteli. Rozhodl jsem se ho nechat spát aby přišel trochu pozdě. Přece jenom za tu noc si to zaslouží.

Byl jsem ve třídě a seděl v lavici. Bylo 7:55 a Felix ještě nikde. Musel jsem se ušklíbnout, plán mi dokonale vycházel.

Zazvonilo na hodinu a vešla učitelka do třídy. Dobré ráno. pozdravila nás všechny a my si stoupli na pozdrav. Můžete si sednout. rozkázala a mi tak učinili. Dnes už se zúčastnily i dívky...ehm tedy... Felixovy kamarádky.

Učitelka pomalu kontrolovala přítomnost žáků a došlo k mé lavici. Lee Felix? zeptala se a dívala se po něm. Hyunjine? Jaktože tu není Felix? ptala se a já znervózněl, protože jsem nevěděl co říct. Pravdu jsem říct nemohl. By vyváděla jako blázen.

N-no já. koktal jsem ale snažil jsem se uklidnit. Pak jsem začal zase mluvit. Já nevím. Nic mi neřekl. odpověděl jsem ji. A máš na něj telefonní číslo? ptala se dál. Jo měl jsem ale ještě jsem ho nechtěl budit. Chtěl jsem aby ještě chvíli spal. Ne, nemám. lhal jsem ji zas. Tak pro příště si ho zjisti. Ať mu můžeš zavolat. řekla s klidem a já přikývnul. Výuka začala.

Hodina skončila a byl čas na oběd. Bylo 11:30 a Felix stále nikde. Měl jsem strach že bude mít potíže. No...snad se to jednou nezblázní. Přestávku máme 1h takže jsem si v pohodičce prvně šel projít a pak až se najíst. Bylo asi 12:15 a já seděl u stolu s napůl rozjedeným jídlem když v tu ránu se ozvalo přes celou jídelnu.. Hyunjine! Mám tě zabít teď nebo později?!

Felix pov:

Když jsem vběhl do školy tak jsem měl rovnou namířeno do jídelny. Byla ještě pauza. Celý spocený a udýchaný jsem stál v jídelně a vyhlížel kde sedí ten zmetek. Náhle jsem ho viděl sedět u okna s telefonem v ruce a jak jedl oběd. Hyunjine! Mám tě kurva zabít teď nebo později?! zařval jsem na celou jídelnu. Všichni se na mě otočili. Já se nasraně rozešel za Hyunjinem a myslel jsem že mu jednu natáhnu.

Doufám že si ze mě děláš prdel! zařval jsem na něj a on na mě vystrašeně koukal. Pojď se mnou a to okamžitě! zařval jsem na něj a šel tam kde nás nikdo neuvidí a hlavně neuslyší. Potom co sem on přisel jsem začal zase řvát. Děláš si ze mě kurva prdel! Proč si mě nevzbudil! Teď budu akorát mít problém a to jenom kvůli tobě kokote! on zůstal jen stát se svěšenou hlavou. Okamžitě mi to vysvětli! Máš na to než zazvoní! on se jen na mě smutně podíval. Já jsem tě poprvé budil. Pak byl čas odchodu. Jelikož si v noci chrápal a převaloval se tak jsem se moc nevyspal. Skoro vůbec. No tak jsem ti na oplátku chtěl nechat trochu zaspat. Jen ze srandy. v tu chvíli mi přetekl pohár klidu

Dance Of Love [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat