Felix pov:
Je to už rok co se Hyunjin vrátil a všechno zase klape. Já dochodil školu, pokračoval v tanečním kroužku a přestal chodit k psychiatrovi. Začal jsem i více jezdit za rodinou do Austrálie. Předvedl jsem jim i Hyunjina a měli z něj radost. Byl jsem moc rád že přijali to, že jsem gay a Hyunjina jako mého kluka. Začal jsem i více jíst, jinak by mi Jinnie nedal pokoj. Už jsem se i seznámil s Hyunjinovo rodinou. Vypadá to že mě mají celkem rádi. S Hyunjinem jsme si našli středně velký baráček. Já pracuji v kavárně nedaleko našeho baráčku, a Hyunjin zdědil pozici ředitele v jejich rodinné firmě ''Hwang Corporation.''
Právě jsem přišel domů z nákupu a Hyunjin seděl v kuchyni u stolu s počítačem a pár papíry. Já si sundal boty a šel do kuchyně s taškami. ''Jsem doma.'' Řekl jsem a dal mu pusu na tvář něž jsem položil tašky na linku abych vyndal nákup. ''Proč jsi šel nakoupit sám baby? Mohl jsem pro tebe sjet do práce a pak jsme mohli jít společně nakoupit.'' Řekl Hyunjin a přitom pracoval na počítači. Já se jenom usmál. ''Protože už takhle toho máš dost. Však se na sebe podívej. Pořád pracuješ. Já to zvládnu. Nemusíš se bát.'' Odpověděl jsem mu a začal jsem vybalovat tašky. Najednou mě ze zadu sevřely paže a Hyunjinovo tělo bylo těsně opřeno o to mé. ''Tady někdo dlouho zlobí. A já si myslím že bychom to měli napravit.'' Zašeptal mi Hyunjin do ucha a já ihned věděl co tím myslí.
''Já vůbec nezlobím.'' Řekl jsem s úšklebkem a otočil jsem se na Hyunjina. ''Ale zlobíš. A trest se ti vždycky líbí. Moc dobře to víš Sunshine.'' Odpověděl mi Hyunjin a začal mě líbat na krku. Já začal vzdychat a uvolnil jsem své tělo do toho Hyunjinovo. Hyunjinovi ruce začali jezdit po mém těle a následně začali zvedat mé triko. ''Ty se s tím nepářeš Jinnie.'' On se jenom uchechtnul. ''Já nikdy baby.'' Řekl a začal mi sundavat triko. Já jsem jen nadzvedl ruce a nechal si to triko sundat. Pak mě vzal a posadil na linku. Začal mě líbat na hrudi a já zasténal slastí. Zajel jsem mu rukou do vlasů a držel ho za ně. On začal kousat, aby zanechal skvrny na mé hrudi. ''Jinnie'' Zasténal jsem znovu. On se na mě podíval s úšklebkem a pokračoval. Poté si sundal triko a odkryl své břišáky s vypracovanou hrudí.
Začal mi rozepínat kalhoty a následně je sundat. Nadzvedl jsem se trochu aby je mohl sundat. Sundal je i s trenkama. Teď jsem byl úplně nahý. Popostrčil mě abych si lehnul. Tak jsem také udělal. Pak mi roztáhnul a začal lízat zadek. Já zavzdychal slastí a svíral pevně linku. Pak se odtáhnul a sundal si kalhoty. Neměl pod nima trenky, jako vždy poslední dobou. Dal mi prsty do pusy, abych je naslinil. ''Víš co máš dělat baby.'' Já začal cucat jeho prsty abych je pořádně naslinil. Když byli dostatečně mokrý, začal mě prstit. Já jen protočil očima a zavzdychal slastí. On se ke mě nahnul a začal mě líbat. Samozřejmě jsem mu polibek oplatil. ''Podívej se na sebe. Vypadáš jako tenkrát když jsme to dělali poprvý.'' Řekl mezi polibky a já ho lehounce praštil po hrudi. ''Sklapni'' Odpověděl jsem mu a pořád jsem ho líbal.
On mi přejel jazykem přes ret, abych otevřel ústa a tím pádem on mohl strčit jazyk do mé pusy. Já otevřel pusu a to povolení jsem mu dal. On začal prohledávat mojí pusu jeho jazykem. Já jen opět zajel rukou do vlasů a zavzdychal jsem mu do úst. On jen zasténal a přestal mě prstit. Odtáhnul se ode mě a flusnul si na ruku. Pak své sliny natřel na svůj penis. Poté už jenom roztáhl moje nohy a vsunul penis dovnitř. Já velmi nahlas zavzdychal a kousnul se do rtu.
On se začal hejbat a to celkem rychle. Vůbec na nic nečekal. Chtěl prostě země vymrdat duši, jednoduše řečeno. ''Myslím si že po dnešku nebudeš moct chodit.'' Zasmál se lehce Hyunjin. ''Jak jinak.'' Já zakroutil hlavou. ''Prosím tě Sunshine, děláš jakoby ti to vadilo.'' Ušklébnul se Hyunjin a přirážel o to více. Můj hlasitý stén mě přerušil než jsem stačil odpovědět. ''Jinnie, jeětě víc.'' Já se kousal do rtu a on se pousmál. Zrychlil a já cítil že se blížím k vyvrcholení. Po chvilce jeho zrychlování se dostal k mé prostatě. To stačilo k tomu abych se udělal. ''Podívejme se na tebe.'' Zasmál se. ''Ale vydrž chvilku, taky zachvíli budu.'' Řekl a zrychlil ještě více. Po pár přírazech se udělal a já s ním. Nahnul se ke mě úplně vyčerpaný. Podíval se na mě a pak mi dal pusu. ''Byl jsi úžasnej. Tvoje stény, to je prostě hudba pro moje uši.'' Řekl Hyunjin. ''Dneska jsi byl vážně divokej. Nesral jsi se s tím.'' Řekl jsem a přitom dýchal těžce. ''To protože jsi mi moc chyběl baby.'' Řekl a já se usmál. ''Ty mě taky Jinnie.'' Řekl jsem a dal jsem mu pusu.
Ahoj, ahoj, ahoj! Jak se máte? Máme tu další kapitolu. Sice to trochu trvalo ale inspirace není poslední dobou můj přítel😅. Doufám že se vám kapitola líbí. Nezapomeňte mi napsat do komentářů jak se vám to líbí. Ale v kuchyni?👀 Ty se nezdají😂 No nic, mějte se hezky a zase někdy!
Yuna
ČTEŠ
Dance Of Love [CZ]
FanfictionJednou v baru se opije nevinný černovlasý kluk, který se dostane do sporu s neznámím týpkem. Však po té co se stali nepřáteli, nevěděli že oba chodí na stejnou univerzitu a ještě hůř pro černovlasého klučinu, do stejné třídy. Oba studují tanec. Malý...