5 частина

241 28 1
                                    

Ставте зірочки, нам буде дуже прийємно!

Х: Лікс, я звісно тебе люблю але ти дійсно у таких моментах дивний! Ахахах!
Ч: Хван Хьонджин, БІЖИ!!!
Х: Що? Чому?

Фелікс вже дивився смертельним поглядом на Хьона, але той не помічав. Юнак почав підніматись як тут.

М: БІЖИ ХВАН, БІЖИ!!!
Д: БІЖИ Ж ТИ! ВІН ВЖЕ ВСТАЄ!

Хван подивився на Фелікса та побачив його погляд, викладач скоро встав та почав тікати.

Х: Фелікс я ж з любов'ю казав!
Ф: Мені плювати!
Ч: БІЖИ!!! БІЖИ!!
Д: Йоой! Всі папіри з сумки Хьона випали.. Прийдеться збирати

Поки Джисон говорив, Хьон та Йонбок почали перебігати дорогу навіть не побачивши червоне світло.

М: ХЛОПЦІ! ТАМ ЧЕРВОНИЙ!

Хьонджину повезло, він пробіг але от Феліксу - ні. Коли Фелікс перебігав дорогу на нього почала їхати вантажівка.

М: БЛ#ТЬ ЙОНБОК!

Мінхо побіг щоб якось відштовхнути Фелікса, тому що вантажівка була вже коло нього.

Ч: Чого ти крич.. ФЕЛІКС..
Д: Стій тут. МІНХО ПОВЕРН..

Було пізно, Мінхо вже застиг біля дороги побачивши як Хьонджин біжить на Фелікса щоб врятувати того. Так як Чоніну було 16, але всяких таких ситуацій жахливо боїться Джисон обійняв його повернувши його лице до свого, щоб той нічого не бачив.

Ч: Пусти мене, пусти!
Д: Багато хочеш, Ян Чонін.

Молодший рипався, але хватка Джисона була сильна тому той здався. Через декілька секунд Чонін почув звук гальмувань, по його тілу пройшлись мурашки та сам він зажмурився.

Д: Тихо не бійся, все добре.
Ч: Точно?..
Д: Так.

Джисон сказав Мінхо, що відведе молодшого до них у квартиру, тому що вона була недалеко. Насправді все було погано, Хьонджин кинувся рятувати Фелікса тим самим сам попав під вантажівку залишивши Фелікса живим.

Ф: Чорт, Хьонджин!

У Фелікса по щокам текли сльози та хляпали на закровавлене тіло Хьона.

ВВ(водій вантажівки): Ви взагалі дурні на червоний перебігати?!
Ф: Це напевно ви дурний, що не бачите людей на дорозі!

Водій назад сів у та поїхав далі. Поліція та швидка приїхали, Мінхо все ще стояв у шоці, але Джисон його заспокоїв обнявши.

Д: Йди до Чоніна, з Хьоном все буде добре.
М: Обіцяєш?
Д: Я завжди стримую обіцянки. Йди.
М: Угу.

Пройшов місяць. Хван Хьонджин лежить у комі, кожен день з ранку до ночі з ним Фелікс. Юнак не ходив в інститут, його зовнішність змінилась на стільки, що деякі його друзі не впізнавали його. Так пройшов рік та два місяця.

12:37

Ф: Привіт, Хьон.. Пробач, що із за мене ти в лікарні майже рік та три місяці..

Фелікс взяв руку Хвана та почав засинати, але як тут..

Х: Ф..ф...Фел...Фелікс?

Хьону було дуже важко говорити, він ледве вимовляв ім'я Йонбока. Коли юнак почув голос Хвана він зразу підняв голову, його очі наповнились сльозами.

Ф: Хьон! Нарешті ти прокинувся!

Фелікс заплакав та обняв свого хлопця.

Х: Тихо сонце, тихо.. Не плач будь ласка..
Ф: Пробач, пробач мене!
Х: За що?.
Ф: За те, що ти лежиш у лікарні..
Х: Якби я тебе не врятував, я б не пережив цього. Тобі немає за що вибачатись, Лікс..
Ф:*Лікс?*

Фелікс ще більше почав плакати, настільки, що постіль ковдри була мокра.

Х: Лікс, я ж сказав щоб ти не плакав..

Фелікс тільки з посмішкою подивився на лице старшого.

Ф: Я думав.. Що ти вже ніколи не прокинешся..
Х: Ти що? Я б тебе не залишив!

Хьонджин хотів приобняти Фелікса, але йому було заборонено вставати.

Ф: Тобі не можна вставати, Хьон!
Х: Чому?
Ф: Так сказав лікар, Хьона~
Х:*Хьона~?*

Тут зайшов лікар та сказав, що час відвідувань закінчився.

ЛК(Лікар): Шановний, час відвідувань закінчився. Хьонджин ви прокинулись!

Час відвідувань весь час зменшувався. Пройшло декілька днів і Хьонджина виписали з лікарні. Усі хлопці прийшли до нього у лікарню у цей день, першим прийшов Фелікс а потім і решту хлопців.

Ф: Привіт, Хьона~!!

Фелікс побіг обнімати Хвана, а той був не проти.

Х: Ходи сюди, Ліксі

Хлопець сильно обняв Фелікса.

Ф: Ей! Не так сильно мене обнімай!
Х: Ой, пробач)
Ф: Тобі допомогти речі зібрати?
Х: Та ні, я сам все позбираю
Ф: Давай я все ж таки тобі допоможу?
Х: Ліксі, я сказав, що сам позбираю!
Ф: Я тобі допомагаю і крапка!
Х: Охх, добре-добре..

Хлопці позбирали речі Хьона та коли вони вже виходили приїхали решту хлопців.

Д: Ви вже все зібрали?
Ф: Треба було ще довше їхати!
Д: Бє-бє-бє..
Х: А що це за хлопець біля Джисона?
Д: Ти його не пам'ятаєш?
Х: Е... Ні..
Ф: Це Мінхо, хлопець Джисона..
Х: Щось згадую.. Точно, Мінхо!!
М: Згадав мене?
Ч: Ну а як тебе не згадати, ахахха
Ф: Добренько, пішли вже))

________

Нагадую, що у мене є свій тґк канал - vioristory

Ангел Охоронець[ЗАКІНЧЕНО]Where stories live. Discover now