1 частина

727 53 0
                                    

Ставте зірочки, нам буде дуже прийємно!

Від авторів! Позначаємо репліки ось так:
Мінхо - М, Хьонджин - Х, Фелікс - Ф, Чонін або ж Айєн(в історії він записаний у двохвидах) - Ч, і тд

Ранок. 8:30

Фелікс прокинувся. Жив хлопчина у Сеулі, в невеликому, двохповерховому офістелі..

Ф: Добрий ранок мені.. Подзвоню Чоніну чи що.

Фелікс хотів взяти телефон, але він впав з другого поверху на перший, та розбився(мова йде про телефон).

Ф: Чорт! Я на цей телефон рік працював, а ремонт ще дорожчий!

Йонбок навіть не спустився на перших поверх, але точно знав що телефон розбився. Юнак спустився та встав над телефоном. Пройшла хвилина як той підняв телефон, та на його здивування на ньому не було ні тріщини. Фелікс почав шукати у контактах Чоніна, але поки шукав побачив якийсь номер, але не звернув уваги.

Виклик...
Дзвінок..
Ф: Привіт Айєн!
Ч: Ти що взагалі мені так рано дзвонити?
Ф: Лягати раніше потрібно! Ахахха

На лиці Фелікса завжди була посмішка

Ч: Ти будеш в інституті сьогодні?
Ф: Звісно, а ти?
Ч: Угу... Не хочу йти, взагалі!
Ф: Я б також не пішов. Доречі у мене така історія декілька хвилин назад сталась, ти не повіриш!

Фелікс розповідав Чоніну історію з телефоном, хлопець уважно слухав та іноді трохи сміявся але старався не перебивати Йонбока.

Ч: Ну ти взагалі, у тебе кожен день цікавий! Доречі, що там Юна?
Ф: Та взагалі! З Юною все ок, скоро у Сеул переїжджає.
Ч: Зрозуміло.

Хлопці розмовляли на різні теми більше години, за цей час вони встигли поснідати та підготуватись до інституту.

Ч: Ходять чутки, що через рік до нас новий учитель прийде.. Хван... Хван.. Точно Хван Хьонджин!
Ф: Та це ще не факт, можливо відмовиться.
Ч: Та його документи Мінхо у кабінеті директриси побачив! Тому це точно правда.

Сенсу суперечити з Айєном - 0, тому хлопці попрощалися та почали збиратися.

Ф: Ммм цікаво.. Хван, чи як його там.. А й ладно, сто процентів не прийде!

Йонбок вдів своє гарненьке пальто, взяв сумку та побіг у інститут. Зайшовши у будівлю він побіг у кабінет, тому що до початку залишилось 7 хвилин.

Ангел Охоронець[ЗАКІНЧЕНО]Where stories live. Discover now