Hyunjin
Minho'nun röportajı başlamıştı bile ama ben gidememistim,beni içeri almamışlardı erkekleri almıyorlarmış.
Bende ne kadar üzülsemde yapıcak birşey olmadığı için geri eve dönücektim. Acaba onunla konuşsam nasıl olurdu arkadaş olur muyduk? Bunu düşünmeden edemiyorum....
Anahtarımı çıkardım ve arabama bindim gelirken ki gibi bir durum yaşamak istemiyordum aptal bir korkaktım ben. Yol boyunca skz playlistimden çaldım, şekilden şekile giriyordum bir silent cry çalıyor ondan sonrada god's menu.
Sakince ilerlerken arabam durmuştu benzinim bitmişti.... Ve bakın şu işe yakında hiç benzinlik yoktu siktir ya şansımı sikicem artık kim benim kadar şansız olabilir ki?
Arabadan indim telefonumu çıkarıp navigasyonu açtım,belki yakında bir benzin istasyonu vardır diye.
Doğru düşünmüşüm yakınlarda bir yerlerde varmış ama ben oraya nasıl gidebilirim ki? Arabayı itsem desem çok güçsüzüm. Kendi kendime konuşurken arkadan bir ses geldi...
"Hey yardıma ihtiyacın var mı?"
Aradığım soru buydu yardıma ihtiyacım vardı hemde çok. Adama doğru döndüm
"Evet sanırım var"
Etraf zifiri karanlıktı kim olduğunu göremiyorum ah neyse kim olduğu önemsiz zaten.
"Işık için telefonum flaşı var sadece bu sana yardımcı olur mu acaba?" Diye sordum
"Aslında olur benim arabamdaki benzinin bir kısmını sana aktarırsam olay çözülür"
Ah cidden çok iyi bir adam böyle insanları bulmak şuanki dünyada pek mümkün değil.
"Cidden çok sağolun bir dakika bekleyin arabadan alıyım telefonumu"
"Tamamdır."
Arabama gidip telefonumu aldım ve flaşını açtım gördüğüm görüntü karşında şok olmuştum aynı zamanda oda şok olmuştu...
LEE MİNHO KARŞIMDAYDI NASIL OLABİLİR BÖYLE BİRŞEY LEE MİNHO!?
"L-Lee M-Minho?"
"Ah evet benim ne büyük tesadüf sen şu benim ringde gördüğüm güzel gülüşlü çocuksun seninle böyle karşılaşmak komik"
Kıkırdamıştı ama ben buna takılmamıştım Lee Minho aşk olduğum çocuk karşımda şuan ve bana güzel gülüşlü çocuk dedi.... ŞUAN ŞURACIKTA BAYILABİLİRİM!
•Son•
Viy evet nasıl karşılaştırdım ama hehehehe
Neyse bana bu aralar çok fazla bölüm atma isteği geliyor
Belki bugün bir bölüm daha atabilitim atamazsam yarın gelicek bu olanları minhonun ağzından okuyacaksınız
Neyse iyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
endless love~/Hyunho
Romancedünyaca ünlü olan Minho ve onun gizli aşkı ve en büyük hayranı hyunjin -angst -hyunho