Hyunjin;
Minho ile yakın olalı 1-2 yıl olmuştu baya yakındık iki yakın arkadaş gibi ama ben arkadaştan daha fazlası olmak istiyordum hala...
Hala bir umut bekliyordum ama hiç umut yoktu. Bende en azından arkadaş olmaya karar verdim...
"Hyunjin!"
"Ah ne oldu"
"Sana sesleniyorum daldın gittin bir an"
"Ah evet dalmışım"
"Birşey mi var?"
"Aslında evet var"
"Ney var bana söyliyebilisin"
Belkide artık söylemenin vakti gelmiştir hyunjin daha ne kadar kaçmayı planlıyorsun ki?
"Minho ben senden hoşlanıyorum"
O an keşke demeseydim diye düşündüm, ya gay değilse
"Oh şey hyunjin....ben gay değilim"
O an yaşadığım en büyük şoku yaşadım. Ve kırıldığımı hissettim gay değildi ve bunu söylemem belkide arkadaş kalmamızıda engellemişti...
"Oh bilmiyordum..." Gözümün dolduğunu hissettim o an...
"Hyunjin özür dilerim ben bana karşı birşey hissettiğini bilmiyordum ve sanırım artık konuşmamamız en iyisi sanırım..."
Diyip masadan kalktı ve gitti o an herşey bitti ne arkadaştık nede yakındık artık hiçbir şey değildik biz...
Minho;
Hyunjinin bana açıldığı günden itibaren 3 ay geçti onunla bir kere bile görüşmedim. Ondan hoşlanmıyordum ama belkide abartmıştım arkadaş kalabilirdik, ama bunu söylemek için çok geçti...
Telefonuma bir bildirim geldi hyunjinden di
Hyun
*Konum*
Gelir misin...?Attığı yere gelmemi istedi belkide önemli bir şeydi...gitmeye karar verdim hyunjinede yazdım. Giyinip arabama bindim ve attığı konuma gitmeye başladım uçurumun oradaydı nede beni oraya çağırmıştı ki?
Arabayı bir yere park ettim hyunjin uçurumun oradaydı
"Gelmişsin..."
"Evet geldim noldu"
"Sana söyliyeceğim bir kaç şey var"
"Dinliyorum"
"Gay olmadığını biliyorum...minho ben 5 yıldır senden hoşlanıyorum hep içimde sakladım bu duyguyu çünkü söylemeye korkmuştum, bir ara cesaretini topladım ve açıldım sana beni red ettiğin gün.... dayanamadj kalbimin acısına dayanamıyordum o yüzden elveda..."
Uçurumdan aşağı atlamak için yaklaştı...ne yapmaya çalıştığını anlamıştım hemen koştum onu kurtarmak için
"HYUNJİN DUR YAPMA!"
ben yetişemeden atlamıştı elim milimlik kaçırmıştı hyunjin elini gözümün önünde atlayışını gördüm onun....
Yazar;
Hyunjinin intihar etmesinin üzerinden 1 ay geçmişti minho her gün hyunjinin mezarına gidip bir not bırakıyordu not da şunlar yazardı;03/07/2023
Selam hyunjin bugün herzamanki gibiydi sıkıcıydı boks maçım vardı ve kazandım senin için kupayı gururla kaldırdım keşke sende olsaydın.
04/07/2023
Selam hyunjin bugün eve misafirler geldi hepsi çok saçma konuştular, keşke sende olsaydın.
05/07/2023
Selam hyunjin bugün evlendim ama o kişinin sen olmasını isterdim ama olmadı keşke burada olsaydın...
•son•
Evet final yaptım bir ficim daha bitti geriye bir fic kaldı ONUDA bitirip yeni fic yazıcam inşallahh okuyan herkese çok teşekkür ederim yorum yapıp oy verirseniz çok mutlu olurum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
endless love~/Hyunho
Romancedünyaca ünlü olan Minho ve onun gizli aşkı ve en büyük hayranı hyunjin -angst -hyunho