Minho
Araba yolculuğu çok sessiz geçiyordu utanmışa benziyordu,kim olda utanırdı aslında yani düşünsene karşında Lee Minho var (inş bir gün)
"İstediğin bir müzik var mı açabilirim sıkılmışa benziyorsun"
"Şey aslında Lonely St açabilirsiniz"
"*Açabilirsin* resmiyete gerek yok ve tabiki açarım"
Hyunjinin dediği şarkıyı açtım gayet güzel bir şarkıyıdı,ama hyunjin benimle konuşmuyordu utanmıştır belki?
"Neden benimle konuşmuyorsun hyunjin?"
"Ah şey..."
"Ney beni sevmiyor musun?"
"Hayır seviyorum,sadece...."
"Sadece ne?"
"Yani utanıyorum siz dünyaca tanınan bir boksörsünüz"
"Utanma ünlü olduğumu biliyorum ama samimi biriyimdir."
"Denerim o zaman..."
Hyunjin'e gülümsedim ve önüme döndüm. Tatlı biriydi aslında onun evine sürdüm ve onu bıraktım
"Görüşürüz hyunjin"
"Görüşürüz Minho...."
Kendi evime doğru sürmeye başladım yol boyu aklımdaydı o.keşke yaşasaydı da hala aklımda olsaydı...
Evime geçtiğimde kendime kahve yapmıştım,kahvem hazır olunca koltuğuma oturmuş televizyonumu açmıştım.
Ama hyunjin aklımdan çıkmıyordu neydi onu bu kadar özel kılan?aşık olmandı....
Bu düşünceleri atmaya çalışarak filmime odaklanmıştım. Filmin bitiminde birşey fark etmiştim filmi izlemiştim ama sadece gözümle aklım hep hyunjindeydi filmden birşey anlamamıştım.
Sıcak bir su ile duş iyi gelir demiştim ve duşa girdim keşke o duşta kendimi boğsaydım.
Duştan çıktığımda üstümü değiştirmiş ve yatağa yatmıştım uyumaya çalışıyordum,hyunjin aklımdan giderse tabi eğer salak olmasaydım hyunjin aklımda değil,yanımda olurdu...
•son•
Değişik birşeyler yapmak istedim umarım olmuştur
Sonunu çok şaşırtıcı yapmayı planlıyorum ve tekrardan söyleyeyim ilk angst kitabım bu pek iyi olmayabilir.okiyan herkese teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
endless love~/Hyunho
Romancedünyaca ünlü olan Minho ve onun gizli aşkı ve en büyük hayranı hyunjin -angst -hyunho